Toon posts:

Goedkoopste winkel voor low budged pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.... ik zoek dus een goede shop in nederland die echt stunt met z'n prijzen op het gebied van complete pc'tjes

wat is de goedkoopste winkel op dit gebied?

in pricewatch zie ik enken onderdelen 8(

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik vrees dat je niet veel reacties zult krijgen, aangezien wij tweakers losse onderdelen van hoge kwaliteit kopen, geen kant en klaar budget-spul ;). Ik raad je dan ook af er aan te beginnen, maar dat moet je zelf weten.

Maar even terugkomend op je vraag: ik denk dat je het beste gewoon wat sites van winkels kunt afstruinen, op zoek naar de goedkoopste oplossing (weekaanbieding oid?). Er is naar mijn weten niet een 'speciale' winkel die vaak goedkope budgetcomputers verkoopt...

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Dat is iets wat ik ook niet helemaal begrijp: waarom gaan winkels niet stunten met systemen die als volgt in elkaar zitten:
- Duron +/- 800 a 150 piek
- 128 MB SDRAM a 50 piek
- 20/30 GB HD a 250 piek
- Eagletec SiS730s mobo met alles erop en eraan 250 piek
- behuizing 150 piek
- flop, cdrom, keyboard muis 100 piek

Nu heb je een heel aardig systeempje voor 950 piek, en die prijzen zijn nog ruim genomen. Groothandelprijzen liggen vast lager.

(Okey, er moet nog wel een monitor bij)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:19 schreef Neman het volgende:
Ik vrees dat je niet veel reacties zult krijgen, aangezien wij tweakers losse onderdelen van hoge kwaliteit kopen, geen kant en klaar budget-spul ;). Ik raad je dan ook af er aan te beginnen, maar dat moet je zelf weten.

Maar even terugkomend op je vraag: ik denk dat je het beste gewoon wat sites van winkels kunt afstruinen, op zoek naar de goedkoopste oplossing (weekaanbieding oid?). Er is naar mijn weten niet een 'speciale' winkel die vaak goedkope budgetcomputers verkoopt...
Dat zal nog best meevallen: ik had nog een Duron 600, een koeler, een kast en een HD liggen, dus heb ik zo'n goedkoop geintergreerd mobotje gekocht en voor 250 piek toch een heel aardig presterend systeempje erbij.
Oh ja en die Duron draait nu vrolijk op 800 mhz met een busspeed van 133 mhz :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Computerland heeft wel wat goedkope systeempjes staan.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

euh :? :? mediamarkt :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 15:30 schreef chucky666 het volgende:
euh :? :? mediamarkt :?
Zeker niet. Sommige systemen zijn wel redelijk goedkoop maar van zeer lage kwaliteit. (mediamarkt verkoopt zelfs b-merken van Laser kan je na gaan)

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op de beurs hebben ze vaak van die voorgebouwde systemen staan die vaak wel redelijk scherp geprijsd zijn.

Verwijderd

www.gistron.com heeft ook wel een paar goedkope systeempjes

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 25 augustus 2001 20:44 schreef Koeschaap het volgende:
www.gistron.com
Juistem :) zij hebben meestal de laagste prijzen

Er staat hier ook 2.5 systeempje van gistron. Als er iets kapot aankomt, krijg je zonder gezeik binnen een paar dagen nieuw.

Als je het ze vraagt (meel) willen ze hun standaardsystemen ook wel aanpassen aan jouw specifieke wensen, dus niet alleen maar uit de extra mogelijkheden op de site zelf.
Ze moeten het natuurlijk wel in hun assortiment hebben zetten he.

Alvast suc6

Verwijderd

Topicstarter
Zeer mooi!!!! sorry voor de late reactie maar m'n provider lag zowat de hele dag op z'n reet :(

nogmaals bedankt voor de reacties... het systeempje word voor m'n broer+gezin,dus dan is het wel lekker als het niet gelijk een kei duur systeem is :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik zou voor ECS mobo gaan met SiS 735, incl on-board sound, LAN en DDR+SDRAM support, kost maar 185,- ofzow...

Die is een stukkie sneller dan de 730 :9

webOS all the way!

Verwijderd

Ik ben het eens met dit, je hebt een goed systeempje...
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:21 schreef budi het volgende:
Dat is iets wat ik ook niet helemaal begrijp: waarom gaan winkels niet stunten met systemen die als volgt in elkaar zitten:
- Duron +/- 800 a 150 piek
- 128 MB SDRAM a 50 piek
- 20/30 GB HD a 250 piek
- Eagletec SiS730s mobo met alles erop en eraan 250 piek
- behuizing 150 piek
- flop, cdrom, keyboard muis 100 piek

Nu heb je een heel aardig systeempje voor 950 piek, en die prijzen zijn nog ruim genomen. Groothandelprijzen liggen vast lager.

(Okey, er moet nog wel een monitor bij)
Pagina: 1