Andere mensen video laten uppen op mijn YT kanaal

Pagina: 1
Acties:
  • 705 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyBTS
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-07 09:37
Ik heb sinds kort een YouTube kanaal. Ik zou willen dat mensen van mijn Facebookgroep video's kunnen uploaden op "mijn" kanaal.

Is dat uberhaupt mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:34
Je kan toegang geven door gebruikers toe te voegen aan je kanaal. Zie: https://support.google.com/youtube/answer/9481328?hl=nl

Ik zou alleen wel heel goed nadenken wie je toegang geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyBTS
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-07 09:37
BlackMonkey schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:39:
Je kan toegang geven door gebruikers toe te voegen aan je kanaal. Zie: https://support.google.com/youtube/answer/9481328?hl=nl

Ik zou alleen wel heel goed nadenken wie je toegang geeft.
Hmm... Dat is een beetje link inderdaad. Niet eens omdat iemand kwaad zou willen doen maar een foutje is snel gemaakt en voordat ik het weet is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:34
Een andere oplossing die je kan overwegen is een soort dropbox achtige opslag voor je kanaal. Hier kunnen dan mensen van de facebook groep video's uploaden, waarbij je ze vervolgens zelf upload naar je kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zit op de verkeerde plek in het forum, want met softwareontwikkeling heeft dit niks te maken, en je lijkt zelf nog niet te hebben gekeken naar mogelijk oplossingen (of dat heb je wel maar ben je hier vergeten te melden). Ik kan dan ook niet anders dan je topic sluiten. Je kan op een andere plek een nieuw topic openen maar geef dan aub wel aan wat voor dingen je zelf al hebt geprobeerd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.