Playstation Plus account werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eugene71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14-09 09:33
Hallo allemaal,

Even een vraag. Ik heb een Playstation Plus abonnement tot in december. Als ik nu de multiplayer van Cod Vanguard wil spelen, krijg ik een scherm te zien om een abbo aan te schaffen. Kan niet in de multiplayer komen. Iemand een idee?

Gr. Eugene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:59
Hoor ook van andere dergelijke problemen. Ook bij andere games zoals Fallguys en Dirt. Ben erg benieuwd of iemand een oplossing heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door MrIV op 26-05-2022 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Flipp
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22-08-2022
Heb dit probleem ook al enkele maanden.

Al 2x telefonisch contact gehad met Sony maar is niet oplosbaar voor mij.

De reden: emailaccounts die beginnend met o.a. info@ of sales@ werden enkele maanden geleden geblokkeerd (cfr 1st tel contact). Dus bij aanvraag password reset... er wordt geen email verstuurd naar zulke adressen!

Oplossing:
1. VISA card nummer waarmee je content online hebt aangekocht (heb nooit online aankoop met VISA gedaan op PSN, steeds me voucher.

2. Code op aankoopbewijs, Van aankoop via voucher indertijd wel een email gehad. Dit wel >10jaar geleden. Toen we nog werkten met POP3 als email en alle emailberichten dus op de PC werd gedownload. Deze PC bestaat ondertussen al lang niet meer en heb dus geen bercihten van zolang geleden.

3. Serienummer van Playstation waarmee de account is aangemaakt. Heb ik niet daar de 1ste PS3 dood is gegaan YLOD... is dus afgevoerd.

Persoonlijk vind ik dit erover, dat SONY zomaar, zonder reden emailadressen blokkeerd! Mijn paswoord is immer NIET aangepast!!! :(