Computer weigert te starten op aangesloten USB schijf.

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan123
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-07-2022
Goedemorgen,
Ik heb een nieuwe USB-schijf maar als ik deze koppel aan een "wat voor mij lijkt op een normale USB-poort", start de computer niet op, het apparaat word helemaal lamgelegd.
...

Ik gebruik Windows 10.
...

Als ik de schijf aansluit op een schijnbaar normale USB-poort is er niets aan de hand.

Kan iemand me helpen of de poort die problemen veroorzaakt misschien een andere functie heeft?

:'(
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Een lijstje met al je specs en een foto van de desbetreffende poort en een duidelijke omschrijving inclusief errorlogs van "lamgelegd" zou ons al een heel stuk helpen. Nu kunnen we er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan123
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik stel een simpele vraag of het mogelijk is, misschien moeten jullie beter moderators zoeken (nederlandse sites hebben geen hulp waarde, ik ga wel op een engelse site zoeken).

Ik ga niet mijn complete gegevens geven, veel te hack gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Prima, als je niet geholpen wilt worden, houdt het op :). Je kunt het opnieuw proberen maar dan verwachten we (niet alleen de mods, maar vooral de andere gebruikers) een compleet verhaal.

Nu stel je een vraag die letterlijk als antwoord ja of nee kan hebben. Alleen met specifiekere info kunnen we je een antwoord geven waar je ook wat aan hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 26-05-2022 09:08 ]

Dit topic is gesloten.