Toon posts:

Wanadoo belazert ons opnieuw....

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een poos terug beloofde Wanadoo waar veel mensen op zitten te wachten, namelijk internet tegen een vast tarief via ANALOOG MODEM/ISDN en hiermee zouden de gewraakte telefoontikken verleden tijd zijn. Diverse kranten hadden hier destijds een artikeltje over (o.a Het Parool: http://www.parool.nl/991893397303.html). Tevens kondigde Wanadoo het zelf via de website aan dat het eind augustus eindelijk mogelijk zou zijn. Maar goed het is nu eind Augustus en ik was toch wel erg benieuwd wat de status was van dit geheel is. Dus ik opbellen vorige week maar toen wisten ze van niks (kan ik me voorstellen want helpdesk personeel is niet altijd even goed ingelicht). Vandaag probeerde ik het nog maar eens, en dit keer kreeg ik iemand van Wanadoo die ging over de Abo's en vroeg hem netjes wat nou de status was van het beloofde flatfee abonnement, hij wist me te vertellen dat dit niet door ging omdat men het niet eens kon worden met andere partijen (laat me raden: KPN :?) en dus gaat dat verhaal niet meer door ;(. Wel vertelde hij me nog even dat ik wel een flatfee abo kon nemen in de vorm van ADSL (maargoed dat is dus hier (nog) niet mogelijk). Dus al met al is ook deze laatste hoop als sneeuw voor de zon verdwenen. Alleen Superweb heeft nog wat aangekondigt maar daar verwacht ik eerlijk gezegt ook niet veel meer van. Dus het wordt hier weer benadrukt mensen zonder Kabel/ADSL gaan er erg hard op achteruit want de KPN heeft niet alleen de telefoontarieven opgeschroeft maar de grayis abo's van de diverse ISP's komen ook nog eens te vervallen dus hiervoor moet straks ook weer maandelijks voor gaan betaald worden.

En dat allemaal in een land wat vooruitstrefend wil zijn op het gebied van internet enzo.... nou geweldig hoor! :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:23 schreef the_undertaker het volgende:
Een poos terug beloofde Wanadoo waar veel mensen op zitten te wachten, namelijk internet tegen een vast tarief via ANALOOG MODEM/ISDN en hiermee zouden de gewraakte telefoontikken verleden tijd zijn. Diverse kranten hadden hier destijds een artikeltje over (o.a Het Parool: http://www.parool.nl/991893397303.html). Tevens kondigde Wanadoo het zelf via de website aan dat het eind augustus eindelijk mogelijk zou zijn. Maar goed het is nu eind Augustus en ik was toch wel erg benieuwd wat de status was van dit geheel is. Dus ik opbellen vorige week maar toen wisten ze van niks (kan ik me voorstellen want helpdesk personeel is niet altijd even goed ingelicht). Vandaag probeerde ik het nog maar eens, en dit keer kreeg ik iemand van Wanadoo die ging over de Abo's en vroeg hem netjes wat nou de status was van het beloofde flatfee abonnement, hij wist me te vertellen dat dit niet door ging omdat men het niet eens kon worden met andere partijen (laat me raden: KPN :?) en dus gaat dat verhaal niet meer door ;(. Wel vertelde hij me nog even dat ik wel een flatfee abo kon nemen in de vorm van ADSL (maargoed dat is dus hier (nog) niet mogelijk). Dus al met al is ook deze laatste hoop als sneeuw voor de zon verdwenen. Alleen Superweb heeft nog wat aangekondigt maar daar verwacht ik eerlijk gezegt ook niet veel meer van. Dus het wordt hier weer benadrukt mensen zonder Kabel/ADSL gaan er erg hard op achteruit want de KPN heeft niet alleen de telefoontarieven opgeschroeft maar de grayis abo's van de diverse ISP's komen ook nog eens te vervallen dus hiervoor moet straks ook weer maandelijks voor gaan betaald worden.

En dat allemaal in een land wat vooruitstrefend wil zijn op het gebied van internet enzo.... nou geweldig hoor! :(
wel *#*&#^$*&(^@%^^&%^%@^% meen je dat nou? ik hing vorige week aan de telefoon toen wisten ze nog van niks! wat een klootzakken daaro! een goedkope marketing stunt? ik :r op wanadoo voor dit geintje

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

hehe! wanadoo doet maar weer es lekker rustig aan :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Wannedoo of niet het is zoiezo belachelijk dat wij hier voor internet moeten betalen (telefoon tikken), volgens mij is dat bijna nergens meer in de beetje ontwikkelde landen.

Ik heb zelf 3 jr moeten wachten totdat de kabel beschikbaar was. De telefoonrekening is van 600 naar 250 gegaan.

• xxxMaverick
Op zaterdag 25 augustus 2001 16:00 schreef funksngrooves het volgende:
Wannedoo of niet het is zoiezo belachelijk dat wij hier voor internet moeten betalen (telefoon tikken), volgens mij is dat bijna nergens meer in de beetje ontwikkelde landen.

Ik heb zelf 3 jr moeten wachten totdat de kabel beschikbaar was. De telefoonrekening is van 600 naar 250 gegaan.
en dan vind de regering het nog gek dat het slecht gaat met de e-commerce :r

Verwijderd

ALINEA's

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 17:13 schreef Tweaker het volgende:
ALINEA's
tssssss.... zeg dan nix :?

• xxxMaverick
ALINEA's
en weer een newbie loser erbij....

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Bullshit. Bijna in heel Europa worden nog telefoontikken in rekening gebracht. In Engeland en Duitsland zijn projecten gestart met internet-zonder-telefoonkosten, maar ook daar zitten er veel limieten (zoals een beperkt aantal uren) aan verbonden. In beide landen hebben deze providers te maken met een TERUGLOPEND aantal abonnee's, omdat DSL steeds meer beschikbaar komt, en ze dus hun telefoonlijn niet bezet hoeven te houden. Als laatste is het maar zeer de vraag of het voor een betaalbaar bedrag kan. Zeker gezien het feit de uitrol van ADSL nu razend snel gaat is het maar zeer de vraag of zo'n provider nog wel een fatsoenlijke bedrijfsvoering kan voeren. Besef wel dat de grootste steden in Nederland al van ADSL zijn voorzien, en een goede 60% van de bevolking al over ADSL kan beschikken. (dus niet 60% qua oppervlakte van NL). Pas als de KPN/Opta/ISP's het met elkaar eens worden over een fatsoenlijke prijs, kan er wat gebeuren....

In de USA kun je wel lokaal gratis bellen. Maar je vergeet een paar belangrijke zaken. Ten eerste kost een standaard telefoon abonnement ong. $44 per lijn. Dus bijna honderd piek voor een telefoonlijn dus... Ten tweede zou het nooit zover zijn gekomen als de rechter dit niet geoordeeld had in de anti-trust case tussen Bell/AT&T in 1982. Verder zijn de lokale gebieden intussen zo klein geworden dat je nog maar een beperkt aantal ISP's kan kiezen die nog zonder tarief zijn.

Ik denk zelf dat men liever in breedband investeerd, en dit over een paar jaar spreid....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

wat is nou het nut van een 56k verbinding zonder tel.tikken voor meer dan 400,- per maand(of heb ik dit verkeerd) ?!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 00:27 schreef RastaMan het volgende:
wat is nou het nut van een 56k verbinding zonder tel.tikken voor meer dan 400,- per maand(of heb ik dit verkeerd) ?!
mijn telerek is wel hoger dan 400p/maand, zeker als ik 24/7 online zou kunnen zijn, zou voor mij dus rendabel zijn

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 00:27 schreef RastaMan het volgende:
Wat dacht je van surfen, emailen, IMen, gamen?
Juist zaken die lang duren gebruiken niet zoveel bandbreedte.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 26 augustus 2001 00:02 schreef maartena het volgende:

[..]
bla bla bla bla

In de USA kun je wel lokaal gratis bellen. Maar je vergeet een paar belangrijke zaken. Ten eerste kost een standaard telefoon abonnement ong. $44 per lijn. Dus bijna honderd piek voor een telefoonlijn dus... Ten tweede zou het nooit zover zijn gekomen als de rechter dit niet geoordeeld had in de anti-trust case tussen Bell/AT&T in 1982. Verder zijn de lokale gebieden intussen zo klein geworden dat je nog maar een beperkt aantal ISP's kan kiezen die nog zonder tarief zijn.

Ik denk zelf dat men liever in breedband investeerd, en dit over een paar jaar spreid....
man onzin.
en nog een keer onzin.

In seattle betaal je 15 dollar per maand voor 1 lijn mun neefje heb gewoon een aparte analooge lijn voor internet en het internet abbo je heb daar allemaal nocharge internetaanbieders dwz met een bannertje onderaan je beeld als je online zit. (kan je wel weg halen ook maar das een andere zaak)

En als het goed is kan mijn neefje over 1 maand dsl krijgen (512/512) voor $25 per maand.

Nou dus dat doe je echt nergens na.

En die gebieden klein ...
tss kan je niet eens rijden in nederland want dan lig je al al ergens in het water.
Jah in verhouding is het groot maar zoeen gebied is wel ter grote van Utrecht-Amsterdam

Verwijderd

Erg slecht nieuws dit. Ik heb zelf ook heel lang telefoontikken moeten betalen en werd er goed gek van. Ik kan me nog herinneren dat ik vanaf de meeste wazige websites die beloofde flat fee aan te bieden hoop haalde was was uiteindelijk nu allemaal nix.

Toch denk ik dat het niet lang meer duurt voordat DSL bij jullie verkrijgbaar is hoor. De uitrol schiet al aardig op, zeker met die concurrentie.

/me woont nu in Rotterdam en heeft de keuze uit legio breedband (flat fee) aanbieders.

• xxxMaverick
Op zondag 26 augustus 2001 11:35 schreef achappey het volgende:
Erg slecht nieuws dit. Ik heb zelf ook heel lang telefoontikken moeten betalen en werd er goed gek van. Ik kan me nog herinneren dat ik vanaf de meeste wazige websites die beloofde flat fee aan te bieden hoop haalde was was uiteindelijk nu allemaal nix.

Toch denk ik dat het niet lang meer duurt voordat DSL bij jullie verkrijgbaar is hoor. De uitrol schiet al aardig op, zeker met die concurrentie.

/me woont nu in Rotterdam en heeft de keuze uit legio breedband (flat fee) aanbieders.
kpn rolt toch eerst nog niet uit in gebieden zonder kabel..... helaas

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

mijn phone rekening was deze maand 1100 :(

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Wokschotel
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zondag 26 augustus 2001 23:30 schreef Bass64 het volgende:

[..]

mijn phone rekening was deze maand 1100 :(
Is de oplossing niet heel simpel dan wat minder internetten? Okay, ik heb nu @Home maar toen ik nog gewoon telefoon had waren mijn rekeningen echt niet hoger dan 300 piek per 2 maanden, inclusief normaal bellen.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Op zondag 26 augustus 2001 12:00 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus eerst ook, maar hier in het kabelloze Casema-Bussum dreigt er dan nu toch eindelijk mogelijk misschien wel een beetje ADSL te komen :)

Toen ik het in juni zag dat het vanaf september mogelijk is, heb ik meteen een bestelling geplaatst bij Xs4All. Met een beetje mazzel kan misschien nèt voor kerst ADSL-len :)

Ik heb de afgelopen tijd al iets van vijf identieke brieven van de KPN gekregen waarin wordt gezegd dat de planning is dat er in augustus voldoende capaciteit moet zijn om me aan te sluiten. Beetje vage werkwijze, maar ik hoor liever teveel dan te weinig....

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• maartena
Op zondag 26 augustus 2001 10:59 schreef Attilla het volgende:

[..]

man onzin.
en nog een keer onzin.
Jij noemt mij dus een leugenaar? :( :'(
In seattle betaal je 15 dollar per maand voor 1 lijn mun neefje heb gewoon een aparte analooge lijn voor internet en het internet abbo je heb daar allemaal nocharge internetaanbieders dwz met een bannertje onderaan je beeld als je online zit. (kan je wel weg halen ook maar das een andere zaak)

En als het goed is kan mijn neefje over 1 maand dsl krijgen (512/512) voor $25 per maand.

Nou dus dat doe je echt nergens na.
Ook niet in andere gebieden in USA waarschijnlijk ;)
Prijzen in de USA verschillen nogal per staat. Ik heb het over het (vrij dure) California, en dan ook nog eens Orange County, daar ga ik namelijk volgend jaar wonen.

Ik baseer me dan ook op de prijzen die mijn schoonmoeder betaald voor een telefoonlijn. Helaas kun je bij haar ook maar een 26kbps verbinding krijgen met een 56k modem, wat je ook probeerd.... en ze woon maar een paar honderd meter buiten een grote stad :(

DSL kan ik ook niet krijgen voor $25 helaas... in Orange county betaal ik minimaal $39 voor de goedkoopste aansluiting van 768kbit/s down, en 128 kbit/s up. Wil je meer, dan kun je voor 768kbit/s-384kbit/s gaan voor $49, of 1,5 Mbit/s-384kbit/s voor $69. Kabel is goedkoper trouwens, een abonnement via Adelphia kost me $39, voor 3 Mbit/s down, 128 kbit/s up.

Verder kost bandbreedte veel minder in de USA, en zijn goedkopere prijzen inderdaad mogelijk.
En die gebieden klein ...
tss kan je niet eens rijden in nederland want dan lig je al al ergens in het water.
Jah in verhouding is het groot maar zoeen gebied is wel ter grote van Utrecht-Amsterdam
Tja, mischien dat in de staat Washington het anders in elkaar zit.... in het zeer drukke gebied rond Los Angeles zijn de gebieden een heel stuk kleiner. Waar je in Amsterdam in de hele stad en daarbuiten lokaal kan bellen, kan dat in Los Angeles niet meer.... daar zijn nu een aantal lokale gebieden. En om het nog leuker te maken: Bellen naar je aangrenzende regio (wat dus heel veel mensen doen) is *duurder* dan om naar een andere staat te bellen :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

more bad news.....de gratis inet providers gaan er uit
en de grootste is de eerste....

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 09:01 schreef Ruben123 het volgende:
more bad news.....de gratis inet providers gaan er uit
en de grootste is de eerste....
grootste is toch hetnet? dat wist ik al een tijdje. Ze weten de termijn nog niet. Dus duurt nog maanden

Verwijderd

http://www.demon.nl flatfee internet te verkrijgen.

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 11:13 schreef NewAgePerformance het volgende:
http://www.demon.nl flatfee internet te verkrijgen.
hmmm maar das me wel ietsje te duur, ik inet niet voor 425p/maand, als het 150 piek goedkoper p/maand was had ik het denk ik wle gedaan

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

http://www.demon.nl/sales/accounts/24connect.html

Hmm zal dit alleen voor bedrijven zijn?

p.s. Ik werk niet voor demon ;)
Woon in NZ waar ik gelukkig geen tikken heb.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 11:36 schreef NiPeng het volgende:
http://www.demon.nl/sales/accounts/24connect.html

Hmm zal dit alleen voor bedrijven zijn?

p.s. Ik werk niet voor demon ;)
Woon in NZ waar ik gelukkig geen tikken heb.
als je als particulier meer internet dan 600 gulden in de maand mag je jezelf na laten kijken naar mijn mening ....

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Op zaterdag 25 augustus 2001 14:23 schreef the_undertaker het volgende:

Nog even geduld tot dit weekeind,
dan is het pas echt eind augustus ;)
Ik hoop dat jullie dan weer terug komen op dit "Wanadoo Bashing"

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 17:18 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Nog even geduld tot dit weekeind,
dan is het pas echt eind augustus ;)
Ik hoop dat jullie dan weer terug komen op dit "Wanadoo Bashing"
haha dream on, dit was een goedkope marketing truc van wanadoo :r :r :r

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op maandag 27 augustus 2001 18:23 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

haha dream on, dit was een goedkope marketing truc van wanadoo :r :r :r
Misschien zit ik wel dichter bij het vuur dan jij denkt (en de meeste helpdeskers weten of zeggen)...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 18:37 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Misschien zit ik wel dichter bij het vuur dan jij denkt (en de meeste helpdeskers weten of zeggen)...
grappenmaker :)
dus als ik het goed begrijp horen we dit weekend wat :? ;)

• Carloz
  • Laatst online: 20-11-2025

[..]

Haha,, jij maakt het feest helemaal compleet :)
Jongens.. Ik heb ondertussen allang ervaren, (ik ben zo oud joh), alles wat wordt beloofd op inet, dat wordt altijd uitgesteld met factor 3 of gaat helemaal niet door..

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op maandag 27 augustus 2001 19:13 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

grappenmaker :)
dus als ik het goed begrijp horen we dit weekend wat :? ;)
Ik hou wel van een geintje, maar tevens sta ik over het algemeen niet bekend om mijn veel geblaat & weinig wol.

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 20:55 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Ik hou wel van een geintje, maar tevens sta ik over het algemeen niet bekend om mijn veel geblaat & weinig wol.
nou vertel

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op maandag 27 augustus 2001 21:04 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

nou vertel
Dat is meer iets voor de Huiskamer.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 27 augustus 2001 08:16 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij noemt mij dus een leugenaar? :( :'(
[..]

Ook niet in andere gebieden in USA waarschijnlijk ;)
Prijzen in de USA verschillen nogal per staat. Ik heb het over het (vrij dure) California, en dan ook nog eens Orange County, daar ga ik namelijk volgend jaar wonen.

Ik baseer me dan ook op de prijzen die mijn schoonmoeder betaald voor een telefoonlijn. Helaas kun je bij haar ook maar een 26kbps verbinding krijgen met een 56k modem, wat je ook probeerd.... en ze woon maar een paar honderd meter buiten een grote stad :(

DSL kan ik ook niet krijgen voor $25 helaas... in Orange county betaal ik minimaal $39 voor de goedkoopste aansluiting van 768kbit/s down, en 128 kbit/s up. Wil je meer, dan kun je voor 768kbit/s-384kbit/s gaan voor $49, of 1,5 Mbit/s-384kbit/s voor $69. Kabel is goedkoper trouwens, een abonnement via Adelphia kost me $39, voor 3 Mbit/s down, 128 kbit/s up.

Verder kost bandbreedte veel minder in de USA, en zijn goedkopere prijzen inderdaad mogelijk.
[..]

Tja, mischien dat in de staat Washington het anders in elkaar zit.... in het zeer drukke gebied rond Los Angeles zijn de gebieden een heel stuk kleiner. Waar je in Amsterdam in de hele stad en daarbuiten lokaal kan bellen, kan dat in Los Angeles niet meer.... daar zijn nu een aantal lokale gebieden. En om het nog leuker te maken: Bellen naar je aangrenzende regio (wat dus heel veel mensen doen) is *duurder* dan om naar een andere staat te bellen :)
Hmm ik d8 dat het wel overal hetzelfde zou zijn.
Kut dat je net daar gaat wonen dan.

Maar goed ik vind amerika toch al een land van tegen stellingen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 20:55 schreef Bombonella het volgende:

[..]

hmz.... euh... was ut nou en geintje of nie?

• xxxMaverick
Op maandag 27 augustus 2001 21:10 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

hmz.... euh... was ut nou en geintje of nie?
weer een idioot met chello die dit om te lachen vind......sukkel :r :r

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 21:56 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

achja hij lult sowieso want anders had die wanadookneus me dat verhaal telefonisch niet meedegedeeld.

GODVERDOMME... klotezooi :(

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Als je in plaats van zo dom te lopen blaten gewoon even naar de website van wanadoo surft:
http://www.wanadoo.nl/productpages2/smartpack.html

Niet echt helemaal flatfee zoals ik het zou willen zien, maar wellicht wel een kostenbespaarder.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:48 schreef deef- het volgende:
Als je in plaats van zo dom te lopen blaten gewoon even naar de website van wanadoo surft:
http://www.wanadoo.nl/productpages2/smartpack.html

Niet echt helemaal flatfee zoals ik het zou willen zien, maar wellicht wel een kostenbespaarder.
aggggggghhhhhhhhhh wie loopt er nou dom te blaten dan??? net alsof wij dit niet kennen |:( |:( |:(

• xxxMaverick
ok, ik hing net ook ff aan de telefoon. flat fee staat voor onbekende tijd in de koelkast....

Ze hadden doorgekregen vanaf het hoofdkantoor dat dit niet door zou gaan. Ze konden geen enkele termijn geven waarop dit wel het geval zou zijn. Dus reken er maar op dat dit helemaal niet door gaat.

wanadoo :r

voor mensen die dit zelf willen horen? het is een 0800 nummer. Toets de 4 voor smartpack

0800-8048

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 28 augustus 2001 10:16 schreef xxxMaverick het volgende:
ok, ik hing net ook ff aan de telefoon. flat fee staat voor onbekende tijd in de koelkast....

Ze hadden doorgekregen vanaf het hoofdkantoor dat dit niet door zou gaan. Ze konden geen enkele termijn geven waarop dit wel het geval zou zijn. Dus reken er maar op dat dit helemaal niet door gaat.

wanadoo :r

voor mensen die dit zelf willen horen? het is een 0800 nummer. Toets de 4 voor smartpack

0800-8048
Die mensen bij 0800-8048 worden bewust dom gehouden dan kunnen ze namelijk antwoord geven op alle meestal niet bijster intelligente vragen die ze krijgen en zelf geen domme dingen doen.

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 21:56 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Willen jullie even ogenblikkelijk ophouden met dat flamerige gedoe?
xxxMaverick, ik zag jou al eerder "kotsen op chello idioten", wil je dat laten?
Als iemand zit te treiteren met zijn verbinding in jouw ogen moet je dat even aan een moderator melden.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:34 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Willen jullie even ogenblikkelijk ophouden met dat flamerige gedoe?
xxxMaverick, ik zag jou al eerder "kotsen op chello idioten", wil je dat laten?
Als iemand zit te treiteren met zijn verbinding in jouw ogen moet je dat even aan een moderator melden.
heb je dit topic gelezen? ik flame hier niet op mensen met een chello verbinding? waarom zou ik .Mooi voor hun. Ik vind het echter belachelijk dat iemand hier probeert te stoken met uitspraken 'bewust dom gehouden bla bla' en als je dan om uitleg vraagt is i stil. Terwijl er gewoon verschillende mensne bellen met wanadoo.

dus.....

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 11:04 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]
Dat van chello deed je dus in een andere thread.
Ik snap je wel, maar probeer het in het vervolg gewoon "normaal" brengen ajb.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:16 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat van chello deed je dus in een andere thread.
Ik snap je wel, maar probeer het in het vervolg gewoon "normaal" brengen ajb.
Ok, ik zal er op letten.

ter info: die andere thread zijn we met dezelfde personen aan het discusseren over hetzelfde eigelijk. Ook hier 'weet meneer iets' maar zegt niet wat. Vandaar.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:28 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Die mensen bij 0800-8048 worden bewust dom gehouden dan kunnen ze namelijk antwoord geven op alle meestal niet bijster intelligente vragen die ze krijgen en zelf geen domme dingen doen.
ik neem aan dat ze bij het INFORMATIE nummer van wanadoo INFORMATIE geven. En niet dus FOUTE info als jij gelijk zou hebben.

Maar goed, je hebt genoeg aandacht gehad. Vertel wat je weet of hou je uit deze discussie zou ik zeggen

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 28 augustus 2001 11:21 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ik neem aan dat ze bij het INFORMATIE nummer van wanadoo INFORMATIE geven. En niet dus FOUTE info als jij gelijk zou hebben.

Maar goed, je hebt genoeg aandacht gehad. Vertel wat je weet of hou je uit deze discussie zou ik zeggen
Je hebt duidelijk nog niet helemaal door hoe het in de echte wereld werkt,
Bij helpdesken zijn ze niet op de hoogte of houden ze bedrijfsgevoelige informatie voor zich dwz. dat zij nooit volledig uit de school zullen klappen over hoe de vork in de steel zit.
Het is vervelend maar waar: klanten worden bewust of onbewust aan het lijntje gehouden of in de maling genomen, dit meestal uit strategisch oogpunt.
Ik hoop niet dat je hiermee van je geloof afvalt,
marketing strategie is een voorbeeld dat hier al te sprake is gekomen.
Welkom in de wereld van list en bedrog >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:22 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Bij helpdesken zijn ze niet op de hoogte of houden ze bedrijfsgevoelige informatie voor zich dwz. dat zij nooit volledig uit de school zullen klappen over hoe de vork in de steel zit.
Het is vervelend maar waar: klanten worden bewust of onbewust aan het lijntje gehouden of in de maling genomen, dit meestal uit strategisch oogpunt.
maar heb je nou wel of niet wat met wanadoo van doen?

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:22 schreef Bombonella het volgende:

[..]

ik studeer zelf marketing wise guy.......

ik heb het nu over het feit dat jij hier hoog van de toren loopt te blaten, maar eigelijk niks zegt.........dat irriteert me

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 28 augustus 2001 14:25 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ik studeer zelf marketing wise guy.......

ik heb het nu over het feit dat jij hier hoog van de toren loopt te blaten, maar eigelijk niks zegt.........dat irriteert me
AUB. niet je eigen gedrag op mij gaan projecteren,
als je een beetje gezond verstand hebt kan je tussen de regels doorlezen, 1+1 optellen en zelf de goede conclusies trekken.
Helaas kan ik jullie niet alles voorkauwen.

btw irritatie leidt tot niets. hoogstens tot het overmatig gebruik van deze :r

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:37 schreef Bombonella het volgende:

[..]

AUB. niet je eigen gedrag op mij gaan projecteren,
als je een beetje gezond verstand hebt kan je tussen de regels doorlezen, 1+1 optellen en zelf de goede conclusies trekken.
Helaas kan ik jullie niet alles voorkauwen.

btw irritatie leidt tot niets. hoogstens tot het overmatig gebruik van deze :r
nogmaals?

kan je toch antwoord op geven?

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 28 augustus 2001 14:39 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

nogmaals?

kan je toch antwoord op geven?
Ik vind het vervelend om mezelf te quoten, maar in onderstaande uitspraak zit meer waarheid dan menigeen mij hier toedicht.
Daar wil ik 't voorlopig bij laten, want het doet er zo weinig toe.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:53 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend om mezelf te quoten, maar in onderstaande uitspraak zit meer waarheid dan menigeen mij hier toedicht.
Daar wil ik 't voorlopig bij laten, want het doet er zo weinig toe.
[..]
ok laten we het daar maar op houden dan.........helaas zijn wij ( arme isdn'ers) zo vaak in de maling genomen dat we erg wantrouwig zijn geworden...

we wachten af, meer kan je toch niet doen.....

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik denk niet dat ie zomaar wat zegt, als ie dat zou doen dan zou ie over een paar dagen heel veel mensen hebben die verschrikkelijk boos op m zijn.

Gelukkig heb ik kabel maar ik hoop voor jullie dat er over een paar dagen echt flatfee telefoon internet komt :)

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:12 schreef Pc123 het volgende:
Ik denk niet dat ie zomaar wat zegt, als ie dat zou doen dan zou ie over een paar dagen heel veel mensen hebben die verschrikkelijk boos op m zijn.

Gelukkig heb ik kabel maar ik hoop voor jullie dat er over een paar dagen echt flatfee telefoon internet komt :)
ach ik het verleden riepen 'insiders' ook vanalles. ( webgate, quickonline superweb enz enz) ook wanadoo.

Wat is er van terecht gekomen? niks........we zullen zien......ik hoop het

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 28 augustus 2001 15:12 schreef Pc123 het volgende:

Ik weet dat volgende uitspraak mijn geloofwaardigheid geen goed zal doen maar jullie zullen nog ietspietsie langer moeten wachten dan een paar dagen,
meer iets van (paar dagen)x2 en gezien het feit dat Wanadoo hier toch al niet zo geliefd is zou dat toch niets meer moeten uitmaken.

Wordt vervolgd...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:23 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Ik weet dat volgende uitspraak mijn geloofwaardigheid geen goed zal doen maar jullie zullen nog ietspietsie langer moeten wachten dan een paar dagen,
meer iets van (paar dagen)x2 en gezien het feit dat Wanadoo hier toch al niet zo geliefd is zou dat toch niets meer moeten uitmaken.

Wordt vervolgd...
achja dat is het probleem met die ISP's.. ze laten zo weinig los of niks meer van zich horen... al zo vaak meegemaakt. mahja laten we hopen dat wanadoo die ijskast nog eens opengooit :)

• xxxMaverick

[..]

Wordt vervolgd...
HAHAHAAHAHA, uhm sorry.....

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Wordt vervolgd...
en btw... je zei eerst iets over dit weekend toch :?

Verwijderd

een vriendin van me werkt bij wanadoo :) b.d.

• xxxMaverick
Op dinsdag 28 augustus 2001 18:12 schreef Kertje het volgende:
dus?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 18:12 schreef Kertje het volgende:
helpdesk zeker?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
denk eerder klantenservice

heb nog nooit een vrouw van de helpdesk gekregen.

• maartena

[..]

Wordt vervolgd...
Goh... waarom verbaasd me dit helemaal niets :(

Als je niets mag zeggen van je werkgever, begin er dan ook niet over. Nu zit je een aantal mensen alleen maar lekker te maken, en vervolgens komt er geen informatie.

Zeg dan niets, en hou het voor je totdat er WEL iets verteld kan/mag worden. :( |:(

Proud to be an American.
Hier woon ik

• xxxMaverick
Op woensdag 29 augustus 2001 11:26 schreef maartena het volgende:

[..]

Als je niets mag zeggen van je werkgever, begin er dan ook niet over. Nu zit je een aantal mensen alleen maar lekker te maken, en vervolgens komt er geen informatie.

Zeg dan niets, en hou het voor je totdat er WEL iets verteld kan/mag worden. :( |:(
precies

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 19:10 schreef vinkie het volgende:
denk eerder klantenservice

heb nog nooit een vrouw van de helpdesk gekregen.
jawel helpdesk:) werken zelfs meerdere vrouwen daar

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is het al uit Flatfee ?

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op woensdag 29 augustus 2001 11:26 schreef maartena het volgende:

[..]

Lekker maken voor een Wanadoo produkt?
lijkt me stug met al die Wanadoo-bashing alhier.
Ik ben hier nogal voor het een en ander uitgemaakt, iets wat ik irl niet geaccepteerd had, dat deed mij toch nog reageren op enkele aantijgingen.
Als er vervolgens ook nog wordt nagetrapt,
dan begint het hier wel een erg kinderachtige vertoning te worden.

Je geeft ze 1 vinger...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 18:12 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Ik ben hier nogal voor het een en ander uitgemaakt, iets wat ik irl niet geaccepteerd had, dat deed mij toch nog reageren op enkele aantijgingen.

Je geeft ze 1 vinger...
ik kan mij niet herinneren dat ik jou ergens voor uitgemaakt heb maargoed. Je zei dat dit weekend Wanadoo wat deuidleijkheid zou geven, ik hoop dat ze dat doen want dat is wel zo netjes tegenover de 'klanten'. Want men heeft 2 maand terug iets beloofd voor in aug/sep en als dat onverhoopt toch niet doorgaat is het wel zo netjes om hier ook melding van te maken.

• xxxMaverick
Op woensdag 29 augustus 2001 18:12 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Je geeft ze 1 vinger...
tssssssss ga nou niet zielig lopen doen zeg :r

Jij bent degene die uit je nek lult

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Op zondag 26 augustus 2001 12:00 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Hier al ruim 8 maanden adsl-mxstream in kabelloos Leiden... Ik zou juist wel in kabelloze gebieden uitrollen, daar zit een doelgroep, toch?

• xxxMaverick
Op donderdag 30 augustus 2001 11:42 schreef jurjen13 het volgende:

[..]

Hier al ruim 8 maanden adsl-mxstream in kabelloos Leiden... Ik zou juist wel in kabelloze gebieden uitrollen, daar zit een doelgroep, toch?
ja maar dat is wel een grote stad. In de (iets) kleinere dorpen kan je het vergeten

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op woensdag 29 augustus 2001 23:11 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

tssssssss ga nou niet zielig lopen doen zeg :r

Jij bent degene die uit je nek lult
Waar komt toch al dat zinloze geblaat & die agressie vandaan.

[sig]'one day the world will be ready for me...[/sig]
Nog lang niet met met zo'n instelling & hoogstwaarschijnlijk niet in dit leven.

• xxxMaverick
Op donderdag 30 augustus 2001 12:41 schreef Bombonella het volgende:

[..]

Waar komt toch al dat zinloze geblaat & die agressie vandaan.

[sig]'one day the world will be ready for me...[/sig]
Nog lang niet met met zo'n instelling & hoogstwaarschijnlijk niet in dit leven.
lol, sorry hoor. Maar jij komt in dit topic. Beweert dat je meer info hebt. Lult dom over 'niet wanadoo afkraken blaat blaat'

wij vragen netjes: wat weet je dan

dan blijf je stil??

Zoals al eerder aangegeven. Zeg dan niks. Maar probeer niet zo aandacht te krijgen want dat is zielig

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

ik weet hoe het is allemaal heb zelf ook 3 jaar moeten doen met een telefoon lijn en een 56 k modem (later overgestapt op isdn) ik heb ook meerdere flat free aanbieders zien komen en gaan.en ja ik had ook rekeningen bij de 800 piek gehad.er komt een dag dat jullie hiervan verlost zijn,het adsl dekkings gebied word steeds veder uitgebreid en er komt ook steeds meer glas in de grond.

nog iets anders.Bombonella hou je @#$%^##^$$ bek is met al die onzin die je uitkraamt je probeert mensen alleen maar lekker te maken.en opent dan ook nog is ee nander topic dat mensen op je beginnen te kafferen. :r :r :r

echt zielig ben je :r :r :r

sorry voor dit geflame hoop
maar ik werd hem gewoon ff zat

• Molybdenum
  • Laatst online: 22-06 23:09
ALINEA's
-1 Troll!

zeikerd.

• Jersey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-01-2024
Op maandag 27 augustus 2001 16:47 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

als je als particulier meer internet dan 600 gulden in de maand mag je jezelf na laten kijken naar mijn mening ....
Jij zit zeker op zo'n 595 gulden ? >:)

• xxxMaverick
Op maandag 03 september 2001 12:41 schreef Jersey het volgende:

[..]

Jij zit zeker op zo'n 595 gulden ? >:)
valt nog mee ;)

• Bombonella

Bombonella