Een poos terug beloofde Wanadoo waar veel mensen op zitten te wachten, namelijk internet tegen een vast tarief via ANALOOG MODEM/ISDN en hiermee zouden de gewraakte telefoontikken verleden tijd zijn. Diverse kranten hadden hier destijds een artikeltje over (o.a Het Parool: http://www.parool.nl/991893397303.html). Tevens kondigde Wanadoo het zelf via de website aan dat het eind augustus eindelijk mogelijk zou zijn. Maar goed het is nu eind Augustus en ik was toch wel erg benieuwd wat de status was van dit geheel is. Dus ik opbellen vorige week maar toen wisten ze van niks (kan ik me voorstellen want helpdesk personeel is niet altijd even goed ingelicht). Vandaag probeerde ik het nog maar eens, en dit keer kreeg ik iemand van Wanadoo die ging over de Abo's en vroeg hem netjes wat nou de status was van het beloofde flatfee abonnement, hij wist me te vertellen dat dit niet door ging omdat men het niet eens kon worden met andere partijen (laat me raden: KPN
) en dus gaat dat verhaal niet meer door
. Wel vertelde hij me nog even dat ik wel een flatfee abo kon nemen in de vorm van ADSL (maargoed dat is dus hier (nog) niet mogelijk). Dus al met al is ook deze laatste hoop als sneeuw voor de zon verdwenen. Alleen Superweb heeft nog wat aangekondigt maar daar verwacht ik eerlijk gezegt ook niet veel meer van. Dus het wordt hier weer benadrukt mensen zonder Kabel/ADSL gaan er erg hard op achteruit want de KPN heeft niet alleen de telefoontarieven opgeschroeft maar de grayis abo's van de diverse ISP's komen ook nog eens te vervallen dus hiervoor moet straks ook weer maandelijks voor gaan betaald worden.
En dat allemaal in een land wat vooruitstrefend wil zijn op het gebied van internet enzo.... nou geweldig hoor!
En dat allemaal in een land wat vooruitstrefend wil zijn op het gebied van internet enzo.... nou geweldig hoor!