..
[ Voor 99% gewijzigd door Plazza op 25-05-2022 13:03 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Plazza op 25-05-2022 13:03 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Mijn badkamer en WC wordt verbouwd as we speak, en de totale duur is 3 weken. Hoe kan dit in 7 dagen worden gedaan?In de offerte stond dat die 7 dagen nodig had om mijn hele badkamer en wc helemaal te verbouwen en de schimmel in de keuken te verwijderen
[ Voor 34% gewijzigd door Morenoo91 op 25-05-2022 10:36 . Reden: grammatica ]
PSN: MGFlexican.
Bij ons gingen ze ook uit van 3 weken inderdaad. en ook wat je aangeeft de tegelzetter is bij ons 5 dagen bezig geweest, dit is exclusief het laten drogen van de vloer. Maar dit viel goed met het weekend.Morenoo91 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:33:
[...]
Mijn badkamer en WC word verbouwd as we speak, en de totale duur is 3 weken. Hoe kan dit in 7 dagen worden gedaan?
Onze tegelzetters waren al een week bezig!
Ik vindt het een vaag verhaal
Badkamer is erg klein. 20m2 wand en 5.4m2 vloer. Verder ben ik geen expert in hoelang het duurt om badkamers te doen. Dit is wat er aan mij werd doorgegeven.Morenoo91 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:33:
[...]
Mijn badkamer en WC word verbouwd as we speak, en de totale duur is 3 weken. Hoe kan dit in 7 dagen worden gedaan?
Onze tegelzetters waren al een week bezig!
Ik vindt het een vaag verhaal
Hoe kom je aan deze aannemer? Iemand met goede referenties of heb je gekozen voor de goedkoopste?
Montage van de badkamer en WC was voor mij al 10.000 euro maar dan is het wel goed gedaan,
Het lijkt bijna alsof hij deze optie heeft opgenomen in de overeenkomst omdat hij (en iedereen die onderzoek werk verricht) weet dat het nooit in 7 dagen af komt
Ik denk dat de houten wand, slopen en afvoeren van je badkamer al minimaal 3 dagen is. Om dan in 4 dagen alles voor te bereiden na sloop en de badkamer gekit en wel af te leveren is nagenoeg onmogelijk. Ik vrees dat je met een lokkertje er in getuind bent en een voor de aannemer voordelige overeenkomst hebt gesloten.Plazza schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:37:
[...]
Badkamer is erg klein. 20m2 wand en 5.4m2 vloer. Verder ben ik geen expert in hoelang het duurt om badkamers te doen. Dit is wat er aan mij werd doorgegeven.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq