Ik heb een tabel met een groot aantal taak-ID's, alle statussen daarvoor en het tijdstip waarop de status is ingesteld. Rijen met dezelfde id kunnen worden herhaald vanwege het verschijnen van een nieuwe status voor hen. Het bereik van ID's is van 1 tot 5000 of meer. Statussen kunnen zijn: Taken, Hold, Unhold, Done.
Tabelkolommen:
1.task_id
2.status
3.date_time
De taak is deze - voor elke id moet je de tijd tussen statussen berekenen met behulp van de volgende formule: time = time(Done) - time(Taken) - SUM(date(Unhold) - date(Hold)).
Het resultaat zou een tabel moeten zijn met alle mogelijke unieke id's en de uitvoeringstijd van elk.
Ik voeg een screenshot van deze tabel bij voor één id.
Ik probeer een verzoek in te dienen zoals:
SELECT
“task_id",
COUNT(“task_id") as count
FROM "HistoryStatus" WHERE deleted=false GROUP BY “task_id";
Maar het lukt me niet om COUNT(“task_id") te verwijzen naar de tijd van verschillende statussen.
Tabelkolommen:
1.task_id
2.status
3.date_time
De taak is deze - voor elke id moet je de tijd tussen statussen berekenen met behulp van de volgende formule: time = time(Done) - time(Taken) - SUM(date(Unhold) - date(Hold)).
Het resultaat zou een tabel moeten zijn met alle mogelijke unieke id's en de uitvoeringstijd van elk.
Ik voeg een screenshot van deze tabel bij voor één id.
Ik probeer een verzoek in te dienen zoals:
SELECT
“task_id",
COUNT(“task_id") as count
FROM "HistoryStatus" WHERE deleted=false GROUP BY “task_id";
Maar het lukt me niet om COUNT(“task_id") te verwijzen naar de tijd van verschillende statussen.