USB pci kaart

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:21
Ik heb een MSI K7T 266 Pro-R met brakke usb poorten. M'n muis valt vaak uit en dan loopt windows vast.
Nou leek het mij een fijn plan om die onboard usb uit te schakelen en daarvoor in de plaats een 4 poorts usb pci kaartje te kopen. Hieraan komt een logitech ifeel muis, een logitech wingman force 3D, een HP 2200c scanner en een 2 poorts hub die in m'n logitech ramplank zit.
Nou leek deze usb kaart mij een leuke keuze: http://www.eynstein.nl/a/760.html
Maar is dit wat? En gaat deze usb kaart wel m'n muis goed laten functioneren (iets wat m'n mobo niet kan)? En kan deze kaart wel hoge fsb's aan (iets dat m'n mobo nu ook niet kan)?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft met losse usb pci kaartjes...

• gabberjoost
niemand? :'(

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Hoe oud is dat bordje ????
Als je USB poorten echt niet goed zijn en hij is niet ouder dan een jaar, dan zou ik ff terug gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt.

Ik heb wel eens gewerkt met zo'n uitbreidings kaartje voor usb poortne. Werkt eigenlijk heel erg makkelijk, net zoals vga en geluidskaarten. Ik weet alleen niet wat voor FSB ze max aankunnen

• gabberjoost
Dat bord is iets van 4 weken, maar het is algemeen bekent dat de USB poorten brak zijn, maar zo brak had ik ook niet voorzien.
Ik ken totaal niet met de fsb overklokken zonder dat de usb blijft werken... :'(

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Als je er zo'n kaartje bijprikt, moet je niet noodzakelijk de on-board USB uitschakellen. Ik werk met m'n K7T Pro 2A met 4on-board USB poorten en een 2poorts PCI kaartje... :9

Blog (Linux-related)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 10:23
Hoe krijg je zo'n kaartje aan de praat onder Windows XP :?

This message was sent from a galaxy far, far away.

• gabberjoost
Geen idee.
Heb er niets aan gedaan met de installatie van winxp, en hij doet het gewoon...

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
let er wel op wat voor chip en op dat kaartje zit, ik heb er 2 gehad: 1 met een lucent chip en een met een via chip.

En die via chip werkt niet lekker met MS sidewinder producten dus wees gewaarschuwd.

(btw er is wel een patch voor maar die werjt ook niet altijd)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik denk dat zo'n kaartje gewoon goed werkt, maar let wel op de snelheid, er zijn inmiddels ook versie's onder USB (dacht ik teminste). Als je dus ooit een USB link-kabel tussen jou computer en een andere gooit is het misschien handig om een snelle poort te hebben.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Mijne werkte gewoon onder XP, is trouwens een Via, en je raad het nooit, mijn Sidewinder FS Pro hangt eraan, en werkt zonder probs

Blog (Linux-related)

Pagina: 1