Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostpost
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-12-2024
Mijn vraag

Mijn moeder heeft net een S22 Ultra. Telefoon was net opgeladen en nu is het beeldscherm geel. Er is biets meer op te zien. Ze heeft geen rare dingen gedaan. Wat zou dat kunnen zijn en zou een reset een oplossing kunnen zijn?

Gr Dennes

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:04
Is het niet gewoon de nachtmodus /comfort shield? . Dan wordt het scherm soms wat geler. Dan heb je minder blauw licht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 07:35

slaay

Natuurbeleven.com

ghostpost schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:03:
Mijn vraag

Mijn moeder heeft net een S22 Ultra. Telefoon was net opgeladen en nu is het beeldscherm geel. Er is biets meer op te zien. Ze heeft geen rare dingen gedaan. Wat zou dat kunnen zijn en zou een reset een oplossing kunnen zijn?

Gr Dennes
Als er niets meer op te zien is, dan lijkt me dit een gevalletje garantie. Oftewel contact opnemen met de verkoper.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostpost
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-12-2024
Ruudox schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:07:
Is het niet gewoon de nachtmodus /comfort shield? . Dan wordt het scherm soms wat geler. Dan heb je minder blauw licht.
Er is voor de rest helemaal niets meer op het scherm te zien. Ik heb met m’n iPhone ook nachtmode en dan wordt inderdaad het scherm geler. Bij de S22 van m’n moeder is van nachtmode geen sprake

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Eerst kijken of een herstart (al dan niet geforceerd) dit oplost, en dan of er software updates zijn.

Als je er niet meer in komt, ook niet herstarten, dan terug naar de leverancier voor garantie.

Als je bij herstart geel beeld houd, is er waarschijnlijk iets kapot in de hardware (aansluiting beeldscherm bijvoorbeeld). Retour voor garantie.