Toon posts:

4kanaals geluidskaart gezocht voor ongveer 100piek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het geluid van de PC van m'n ouders wat upgraden met een goedkoop kaartje wat EAX, A3D enzo ondersteunt. Ik gebruik de PC niet zo vaak dus honderd piek is echt m'n max.
Ik heb al in de Pricewatch gekeken, maar veel van de kaartjes die daarin staan zijn niet meer verkrijgbaar. |:( Heeft iemand een sugestie voor een geluidskaartje.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:07
wat dacht je van een terratec 512i digital? best redelijk kaartje en kost 100 piek bij vobis dacht ik. Hebbie ook gelijk een optische digital out. Leuk voor md-speler

Verwijderd

idd, check de laatste computertotaal anders ff, daar staat tie ook in met nog meer kaarten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
computerland heeft een diamond MX400 voor 71 ballen. is wel 5.1 en A3D maar geen AEX.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

meen je niet
maandag dan meteen ff langs. Ondersteunt btw dus wel eax!!!! JMMMZZZZ :P

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:43 schreef neographikal het volgende:
meen je niet
maandag dan meteen ff langs. Ondersteunt btw dus wel eax!!!! JMMMZZZZ :P
wel? ow solly dan :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

in de Computer totaal staat niets

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:47
jammerz, anders was een hercules fortissimo 1/2 wel een goede keus...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 15:10 schreef SiCnEsSs het volgende:
in de Computer totaal staat niets
leer lezen. vanaf pag. 101. knuppel :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 19:13 schreef neographikal het volgende:[..]leer lezen. vanaf pag. 101. knuppel :+
Rustig aan heren laten we het wel gezellig houden! Ik denk dat ik eens ga kijken of Computerland dat Diamond kaartje nog heeft. Vind ik wel een leuk kaartje voor het geld. Momenteel zit er nog een SB16 isa in.

Doordat de PC ook op een stereo zit heb ik een perfecte surround opstelling. Maar ik wil nu ook niet weer te veel geld in de computer van m'n ouders stoppen (koop ik liever wat voor m'n eigen pc voor ;) ). Thanx voor de reacties als iemand nog andere sugesties heeft dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

Topicstarter
Dunnet heeft ook een Hecules Gamesurround Muse XL voor 85,- Dat is misschien een betere keuze omdat dit een meer recentere kaart is. Kan iemand mij helpen bij het maken van een keuze tussen de Hercules en de Diamond.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
Op zondag 26 augustus 2001 00:22 schreef Raampie het volgende:
Dunnet heeft ook een Hecules Gamesurround Muse XL voor 85,- Dat is misschien een betere keuze omdat dit een meer recentere kaart is. Kan iemand mij helpen bij het maken van een keuze tussen de Hercules en de Diamond.
wil je 4 speaker support? neem dan maar de diamon (al weet ik daar ook weinig over)
die muse heeft crapy 4 speaker support.
en die mx400 heeft d8 ik vette a3d support :)

maar kan je niet beter een paar tientjes erbij leggen en een sblive nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 19:24 schreef weareborg het volgende:[..]wil je 4 speaker support? neem dan maar de diamond (al weet ik daar ook weinig over)Die muse heeft crapy 4 speaker support en die mx400 heeft d8 ik vette a3d support :) Maar kan je niet beter een paar tientjes erbij leggen en een sblive nemen?
Ik had gezien de reviews en de orginele en de huidige prijs een voorkeur voor de Diamond. Alleen de drivers blijken officiel niet DirectX en ook geen Windows versies hoger dan '98 te ondersteunen. Dit zijn toch wel belangrijke missers wat mij betreft.

De Hercules zal waarschijnlijk dan toch de beste keuze zijn. Aangezien het niet voor m'n eigen PC is wil ik voor zo weinig mogelijk geld klaar zijn. Een SB Live vind ik dan te duur.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
ga voor de hercules muse xl!!! Heb ik zelf ook en haalt Zeker, als het niet meer is de kwaliteit van de soundblaster player 1024 en ondersteund alle denkbare rommel :)
Pagina: 1