"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
Gebeurt het vrij vragen en doorsturen van loonstroken via de browser?
Want met die wensen en eisen zou ik eigenlijk een Chromebook aanraden.
Ja, dat gaat inderdaad via de browser. Alhoewel de loonstrook wel opgeslagen moet worden alvorens deze verstuurd kan worden.Audiowaste schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:37:
Gebeurt het vrij vragen en doorsturen van loonstroken via de browser?
Ik heb zelf absoluut geen ervaring met een Chromebook, dus ik weet niet of dat iets is?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Je kan op een Chromebook gewoon bestanden opslaan, dat is geen enkel probleem.Meg schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Ja, dat gaat inderdaad via de browser. Alhoewel de loonstrook wel opgeslagen moet worden alvorens deze verstuurd kan worden.
Ik heb zelf absoluut geen ervaring met een Chromebook, dus ik weet niet of dat iets is?
En zover ik begrijp doet je vader alleen wat zaken via de browser (vrij vragen, loonstroken doorsturen en spelletjes).
Met die informatie lijkt het niet zo te zijn dat je vader de laptop heel veel gaat gebruiken.
Klopt inderdaad, hij doet eigenlijk het meeste (spelletjes spelen, Facebook) via de telefoon.
Pagina: 1