Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem die games op 4k resolutie kan afspelen in een kleine behuizing. Ik merk dat mijn huidige pc met een 1070 GPU de laatste games niet meer trekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum bedrag van 1.800 is mijn streven!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k monitor - LG32UD59-B, toetsenbord en muis.
SSD opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten, GPU,CPU, moederbord, RAM, koeling en behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren maar de type behuizing zou ik wel aan vast blijven willen houden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De gekozen behuizing vind ik erg mooi, wil ik niet snel van afwijken
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Keuze moederbord en werkgeheugen blijf ik lastig vinden. Ook ben ik benieuwd of de CPU 5800X niet beter is..
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem die games op 4k resolutie kan afspelen in een kleine behuizing. Ik merk dat mijn huidige pc met een 1070 GPU de laatste games niet meer trekt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximum bedrag van 1.800 is mijn streven!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k monitor - LG32UD59-B, toetsenbord en muis.
SSD opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten, GPU,CPU, moederbord, RAM, koeling en behuizing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren maar de type behuizing zou ik wel aan vast blijven willen houden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De gekozen behuizing vind ik erg mooi, wil ik niet snel van afwijken
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Keuze moederbord en werkgeheugen blijf ik lastig vinden. Ook ben ik benieuwd of de CPU 5800X niet beter is..
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B660M-ITX/ac | € 149,37 | € 149,37 |
| 1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC met LHR | € 949,- | € 949,- |
| 1 | Behuizingen | Silverstone Sugo 14 Wit | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition with LGA1700 | € 36,91 | € 36,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 99,90 | € 99,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.773,98 | ||
[ Voor 7% gewijzigd door vinpower op 24-05-2022 16:35 ]