Homekit werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napoleon8627
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-09-2022
Sinds gisteravond blijft bij alle accessoires in mij woning app bijwerken staan. Als ik mijn iPhone dan opnieuw opstart doet hij het wel weer een paar seconden. Daarna springen alle accessoires weer op bijwerken. Waar kan dit aan liggen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Het ligt in dit geval niet aan je iPhone. Homekit draait op een AppleTV of HomePod. Je zou die voor de gein (of meerdere als je er meerdere hebt) eens kunnen herstarten.

Daarnaast is het wel even handig om inderdaad te weten, welke 'smart' devices je gebruikt. De melding komt over het algemeen voor, als er een onderbreking is tussen het HomeKit device (AppleTV of HomePod) en bijv. een hub van de hardware die je gebruikt. Ik heb het regelmatig gezien bij een Ikea Tradfri Hub.

Dus ja, geef even wat meer info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 20:15
thundermo schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:48:
Het ligt in dit geval niet aan je iPhone. Homekit draait op een AppleTV of HomePod. Je zou die voor de gein (of meerdere als je er meerdere hebt) eens kunnen herstarten.

Daarnaast is het wel even handig om inderdaad te weten, welke 'smart' devices je gebruikt. De melding komt over het algemeen voor, als er een onderbreking is tussen het HomeKit device (AppleTV of HomePod) en bijv. een hub van de hardware die je gebruikt. Ik heb het regelmatig gezien bij een Ikea Tradfri Hub.

Dus ja, geef even wat meer info.
Hoeft niet perse: ook zonder hub (AppleTV, Homepod) kan je homekit gebruiken. Iets beperkter maar in dat geval fungeert je telefoon als hub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
kever678 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 13:09:
[...]

Hoeft niet perse: ook zonder hub (AppleTV, Homepod) kan je homekit gebruiken. Iets beperkter maar in dat geval fungeert je telefoon als hub.
I stand corrected. Zie nu inderdaad dat er wel mogelijkheden zijn, afhankelijk van de producent van de apparatuur, dat het zonder AppleTv/HomePod kan.

Maar dan alsnog hebben we wat meer informatie nodig, om überhaupt te kunnen helpen met het probleem van TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napoleon8627
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik heb 3 homepod minis
1 normale homepod
Netatmo hub
Switchbot hub
Aqara hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!