GMail werkt niet meer icm outlook 365

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 21:45
Mijn vraag
Ik heb al vele jaren de email van mijn domein gekoppeld aan Google Workspace (free version). Voor mijn eigen email account kan ik die prima koppelen aan outlook 365 maar bij mijn broer werkt het van de ene dag op de ander niet meer. Als hij outlook365 opstart dan komt er een pop-up waarin hij zijn gmail account naam moet ingeven, dan krijgt hij de vraag of hij de organizational of de prive versie wilt (organizational want workspace) en dan krijgt hij de mededeling dat de browser die hij gebruikt javascript niet ondersteund. Maar hij zit niet in een browser want dit komt vanuit een pop-up vanuit outlook365. Inloggen via browser op gmail gaat prima

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, outlook365 en gmail (workspace)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- IMAP staat enabled (zowel in admin als in specifieke account)
- outlook support staat aan in admin
- 2fa staat uit

Zou het iets te maken kunnen hebben met security setting van windows die javascript van google niet toelaat in die pop-up?

[ Voor 6% gewijzigd door mhaket op 23-05-2022 21:31 . Reden: Te vroeg op enter ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 17:13
Je moet de Onveilige Apps optie aanzetten volgens mij.

https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=nl

[ Voor 39% gewijzigd door Bertus-nl op 23-05-2022 21:36 ]

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
Staat aan op admin niveau en bij gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
Nog even verder gezocht maar bij security settings van google account van mijn broer staat keurig "Microsoft apps & services - Heeft toegang tot Gmail".

Vreemde blijft dat alleen zijn account binnen dit domein dit probleem heeft, zowel op zijn desktop als zijn laptop.