Toon posts:

Ben abo vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn Ben vaak simkaart ontvangen van aanbieding-sjop. Nu heb ik hier 2 vragen over:

- kan ik nu al meteen bellen en gaat het dan gewoon van mijn belminuten af? Want met mijn vorige abo van dutchtone moest ik wachten totdat de belbundel inging.

- hoe vraag ik de resterende belminuten op? Bij dutchtone kon dit door 747 te bellen.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Staat er niks op www.ben.nl?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:44 schreef HGM het volgende:
1. ja
2. www.ben-online.nl
En hoe lang duurt het voordat Ben mijn rekeninginformatie heeft verwerkt?

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 14:10 schreef Silverstar het volgende:

[..]

En hoe lang duurt het voordat Ben mijn rekeninginformatie heeft verwerkt?
ben online rek info loop echt achter volgens mij een maand of twee het is dus niet mogelijk om actuele info te krijgen over je belminuten.... je kan wel een kostenteller op je toestel krijgen.. dat is het enige wat kut is van ben.. ze verdienen er alleen meer geld mee,, vandaar dat ik eigenlijk rekeingen heb van 160 piek ben 300 best wel :(

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 13:08
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:37 schreef Silverstar het volgende:
Ik heb zojuist mijn Ben vaak simkaart ontvangen van aanbieding-sjop. Nu heb ik hier 2 vragen over:

- kan ik nu al meteen bellen en gaat het dan gewoon van mijn belminuten af? Want met mijn vorige abo van dutchtone moest ik wachten totdat de belbundel inging.

- hoe vraag ik de resterende belminuten op? Bij dutchtone kon dit door 747 te bellen.

Alvast bedankt!
1: Ja
2: www.ben-online.nl

Bij de andere providers Telfort, Libertel en KPN kan je je huidige status zoiezo niet opvragen op een site of nummer :r

* VHware heeft daarom ook weleens rekeningen van 450 gulden :(

• VDL
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Bij Libertel kun je de minuten opvragen via je interne klantennummer 117.

BVD MVG VDL

• VHware
  • Laatst online: 17-08 13:08
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:21 schreef VDL het volgende:
Bij Libertel kun je de minuten opvragen via je interne klantennummer 117.
Oh dan is dat nieuw voor mij :)

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:37 schreef Silverstar het volgende:
Ik heb zojuist mijn Ben vaak simkaart ontvangen
Ik heb 'm ook al een paar dagen binnen (Ben Vaak) Bevalt het bereik bij jou ook zo slecht?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:05 schreef zedonite het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook al een paar dagen binnen (Ben Vaak) Bevalt het bereik bij jou ook zo slecht?
Bereik hier in Groningen is prima hoor (3-4 streepjes). Ik zie dat jij in Deventer woont. Hoeveel streepjes heb jij daar dan?

• Zedonite
Ja, ik woon in Deventer

Meestal 0 (af en toe zie ik wel: Ben-NL)
en soms 1. (Hoogtepunt was 3)

(Bedankt voor de URL Ben-online.nl wie dat ook zei)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:58 schreef zedonite het volgende:
Ja, ik woon in Deventer

Meestal 0 (af en toe zie ik wel: Ben-NL)
en soms 1. (Hoogtepunt was 3)

(Bedankt voor de URL Ben-online.nl wie dat ook zei)
Had je dan niet eerst ff kunnen informeren hoe het bereik daar was?

• Zedonite
Ik wist dat het slecht was, eigen schuld. Ik denk wel dat ze beter worden. (Ik had een 8210 gratis met een Ben-abonnement)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik ook van dutchtone toen ik een abo bij hun nam vorig jaar. Bereik was hier echt slecht. Tig keer bellen met de klantenservice om te klagen, en zij maar beloven dat ze er iets aan zouden doen.....

Een jaar later is het bereik nog steeds om te :r

Jammer, want ik vond dutchtone wel makkelijk. Alles zat in de bundel en de rekeninginfolijn was bij mij altijd up-to-date.

Maargoed, ik zit nu dus bij Ben. Zijn er nog meer mensen hier die ervaringen hebben met ben-online? Lopen ze echt zoveel achter dan?

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:22 schreef zedonite het volgende:
Ik wist dat het slecht was, eigen schuld. Ik denk wel dat ze beter worden. (Ik had een 8210 gratis met een Ben-abonnement)
Moet je ff naar Klantenservice bellen, krijg je min. 50% korting op je Abo.

• Powerslave477
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02-2005

Powerslave477

wasted time till it wasted me

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:22 schreef zedonite het volgende:
Hier in de regio Tholen, hoef je echt niet met een Ben op zak te lopen, want hij doet het toch niet, Dutchtone is redelijk, maar dan moet je wel buitenshuis zijn.
Ik had twee jaar geleden een Ben toestel gekregen van iemand die 'm beu was, als ik hem nu aanzet heb ik nog geen bereik, dus denk ik niet dat Ben zich echt druk maakt over hun klagende klanten

Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 26 augustus 2001 12:49 schreef Powerslave het volgende:

[..]
dus denk ik niet dat Ben zich echt druk maakt over hun klagende klanten
Misschien maken ze zich er niet druk over, maar de topicstarter heeft een GSM + Abo aangeschaf, als ie nu mooi 50% korting kan krijgen, lijkt me dat toch wel relaxt...

• Smirnoff
  • Laatst online: 30-07 17:04
[OT]

Ik was dus deze vakantie in Turkije op vakantie.
Daar hebben ze voor Ben als netwerk: Telsim GSM.
Wat me opviel, ik had met dat netwerk echt overal volop bereik nooit wegvallen superzuivere kwaliteit.

Dus ik begrijp niet dat als ze in turkije een soort van: KPN netwerk kunnen maken Ben dat hier niet doet :(

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

Martijn02

/* No Comment */

Op zondag 26 augustus 2001 13:00 schreef Smirnoff het volgende:
[OT]

Ik was dus deze vakantie in Turkije op vakantie.
Daar hebben ze voor Ben als netwerk: Telsim GSM.
Wat me opviel, ik had met dat netwerk echt overal volop bereik nooit wegvallen superzuivere kwaliteit.

Dus ik begrijp niet dat als ze in turkije een soort van: KPN netwerk kunnen maken Ben dat hier niet doet :(
Euhm, in turkije heb je niks met ben te maken, je belt op een ander netwerk, roaming heet dat. Dit komt omdat ben blijkbaar een contract heeft met de turkse kpn, dat verklaart het netwerk.

Overgens wel superhandig, waarom doen ze dat niet gewoon in nl? in frankrijk kon ik kiezen uit 3 netwerken, en als je ergens was waar de ene het niet deed, dan switchte je naar een andere. heerlijk, ik wou dat ik in nl ook af en toe vaan dutchtone of ben kon swichten als telfort geen ontvangst heeft, densoods betaal ik wel een beetje meer voor dat telefoontje. (doe je in fr ook)

ps trouwens naar dat telfort de samenwerking met libertel heeft opgeschort, dat was zoiets...

• Smirnoff
  • Laatst online: 30-07 17:04
Dat is niet mijn punt, waar het mij om gaat is dat; In Turkije een land met minder ontwikkeling men een beter netwerk heeft dan BEN in Nederland.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 26 augustus 2001 13:47 schreef Smirnoff het volgende:
Dat is niet mijn punt, waar het mij om gaat is dat; In Turkije een land met minder ontwikkeling men een beter netwerk heeft dan BEN in Nederland.
Ja en, in NL heb je Libertel + KPN

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

Martijn02

/* No Comment */

Conclusie: BEN is minder ontwikkeld dan de gemiddelde turk :?

[No flame intended of course]
Pagina: 1