Toon posts:

Kabeltje van 5 meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal sluit ik altijd mijn PC op mijn versterker aan met een 3,5 mm Jackplug<->2 Tulp stekkertjes, maar nu heb ik mijn kamertje wat anders ingedeeld, en is dat gebruikelijke kabeltje (1,8 m) veel te kort. Zijn er ook langere snoertjes, als boven beschreven, te koop (Mijn lokale audioadresje had ze niet). Misschien online ?

Of is het goed te doen om zelf zo'n kabel te maken ?
Het is dus de bedoeling dat het snoertje zo'n 5 meter lang is.

Verwijderd

Loop je kamer uit en ga eens in de stad kijken?
Iedere audiozaak die dit niet verkoopt moet zich diep gaan schamen.
Ja je kunt ze kopen, en je kunt ze ook zelf maken.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei, mijn gebruikelijke adresje voor Audio en HiFi had alleen een exemplaar van 1,8 of 0,9 meter.

Verwijderd

als ze ze niet hebben koop je een tulp verleng stuk van 5m die hebben de meeste zaken wel 8-)

Verwijderd

je kan een klein verloop stekertje kopen en dan met een standaart kabel verder gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:39 schreef rolandO het volgende:
als ze ze niet hebben koop je een tulp verleng stuk van 5m die hebben de meeste zaken wel 8-)
Geniaal idee. Ik zal eens bellen of ze dat wel hebben :o :).

Verwijderd

als ze dat niet hebben zou ik een andere zaak opzoeken wat das wel zo`n standaard artikel dat iedere zaak zou moeten hebben B-)

Verwijderd

Dat heb ik ook ik heb een kabel van 5 meter (en ergens ook nog wel een van 10) met aan beide kanten tulp en daar heb je dan zo'n stekkertje voor. Dach dat het een gulden of 6 7 kost zo'n stekkertje en kabel heb ik dacht ik 12 nog wat voor neergeteld

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:43 schreef rolandO het volgende:
als ze dat niet hebben zou ik een andere zaak opzoeken wat das wel zo`n standaard artikel dat iedere zaak zou moeten hebben B-)
:)

Inderdaad, ze hebben het :). Het zaakje is opzich nog best wel interessant hoor, alleen loopt er een beetje knullig personeel rond. De meeste mensen die in deze topic gereplyed hebben, weten er meer van af dan het personeel daar, denk ik. :)

Anyway, bedankt.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:17

Super_ik

haklust!

die kabeltjes zijn gewoon te koop. maar meestal in de wat goeiekopere en afgelere en vage zaakjes. die kabel van 12 meter koste maar 9.95 .

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Als je nou ff uitlegt wat je van plan bent dan zal iedere zelfrespecterende verkoper in deze tak van apparatuur je een oplossing kunnen voorstellen. Als ze het zelf niet in huis hebben moet ie je gewoon een electronicazaakje kunnen noemen waar je het wel kunt halen. Anders is het een baggerzaak.

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

succes en vergeet je zonnebril niet! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:47 schreef Biff het volgende:
Als je nou ff uitlegt wat je van plan bent dan zal iedere zelfrespecterende verkoper in deze tak van apparatuur je een oplossing kunnen voorstellen.
Ach ja, het zal ook wel een beetje aan mij liggen hoor, ik vroeg om een 3,5mm stereo jack to stereo cinch van minstens 5 meter, die hadden ze niet, en zowel de verkoper als ik kwam niet op het idee van
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:39 schreef rolandO het volgende:
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:40 schreef JcaG het volgende:
je kan een klein verloop stekertje kopen en dan met een standaart kabel verder gaan.
:D
Pagina: 1