Ik had een tijdje een iCloud-abonnement van 50 GB voor €0,99. Ik heb dit iCloud-abonnement stopgezet doordat er geen saldo meer op het Apple-account staat en dus is de opslagruimte bij Apple teruggeschroefd naar 5GB. Nu had ik door foto's en een reservekopie de grens van 5GB overschreden waardoor ik geen mail meer op de iCloud-adres kan ontvangen. Dit weekend heb ik de foto's en reservekopie verwijderd waardoor ik onder de grens van 5GB kwam, zodat ik weer e-mails op mijn iCloud-adres kan ontvangen. Echter ik ontvang nog steeds geen mail meer op mijn iCloud-adres. Heeft iemand een voor dit probleem?
Vraag
Alle reacties
Als je naar www.icloud.com browst en dan naar je mailomgeving gaat. Kan je dan wel mail verzenden naar een ander adres? En zie je daar wel je mail binnen komen als je naar dat adres toemailt?
Oplossing is gewoon weer betalen.....Nitein-Repart1 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 20:17:
Ik had een tijdje een iCloud-abonnement van 50 GB voor €0,99. Ik heb dit iCloud-abonnement stopgezet doordat er geen saldo meer op het Apple-account staat en dus is de opslagruimte bij Apple teruggeschroefd naar 5GB. Nu had ik door foto's en een reservekopie de grens van 5GB overschreden waardoor ik geen mail meer op de iCloud-adres kan ontvangen. Dit weekend heb ik de foto's en reservekopie verwijderd waardoor ik onder de grens van 5GB kwam, zodat ik weer e-mails op mijn iCloud-adres kan ontvangen. Echter ik ontvang nog steeds geen mail meer op mijn iCloud-adres. Heeft iemand een voor dit probleem?
Als je ooit betaald hebt lijk je niet meer terug te kunnen naar de gratis variant. Kortom niet meer betalen is geen mail meer ontvangen.
of https://support.apple.com...cloud/mmaae54a2288/icloud
Alles uit de iCloud trekken binnen de 30 dagen cooldown periode en zorgen dat je onder de 5GB komt, let wel, dit kan dus max 30 dagen duren want foto's worden niet per direct gedelete maar in verwijderd gezet, daar kan je ze wel weer uitgooien maar dan nog kan het tot 40 dagen duren voor het weg weg is.
Quickest fix, lap die euro, blijf een maand onder de 5GB grens en dan weer downgraden.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je kunt prima terug naar de gratis variant. Ik vermoed dat je je foto's hebt gedelete, maar niet hebt verwijderd uit de 'verwijderde items'. Dan nemen ze nog steeds ruimte in. Dus pleur die bak leeg en het werkt weer.
Het was natuurlijk handiger geweest als je eerst je ruimtegebruik had teruggeschroefd voordat je je abonnement beeindigde, maar alla.
Het was natuurlijk handiger geweest als je eerst je ruimtegebruik had teruggeschroefd voordat je je abonnement beeindigde, maar alla.
Je kunt voor issues met je iCloud account altijd contact opnemen met AppleCare
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno