Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en streamen op Twitch. Ik game vooral FiveM, Escape From Tarkov en opkomende nieuwe spellen zoals Modern Warfare 2 en Sons of The Forest. Ik wil dat mijn nieuwe PC +/- 4 jaar meekan op een 1440p monitor en dat ik games kan spelen op high of hoger.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300 EURO. Ik heb vandaag de ASUS ROG Strix 3080 10GB gekocht en die neem ik mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS ROG Strix 3080 10GB en 1 TB HDD schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed werkende PC die minimaal 4 jaar mee kan op topprestatie. En goede airflow is belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, als het maar goede kwaliteit geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Helpen met het samenstellen van een ideale Game PC. Ik heb al wat werk verricht maar kom met een goede voeding en koeler maar niet uit. Is waterkoeling nou een pré of kan het ook gewoon met een luchtkoeler? Is 600 watt genoeg of toch weer 750? RGB erbij of toch niet? Ik hoop dat jullie mij daarbij willen en kunnen helpen.
Gamen en streamen op Twitch. Ik game vooral FiveM, Escape From Tarkov en opkomende nieuwe spellen zoals Modern Warfare 2 en Sons of The Forest. Ik wil dat mijn nieuwe PC +/- 4 jaar meekan op een 1440p monitor en dat ik games kan spelen op high of hoger.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1300 EURO. Ik heb vandaag de ASUS ROG Strix 3080 10GB gekocht en die neem ik mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS ROG Strix 3080 10GB en 1 TB HDD schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed werkende PC die minimaal 4 jaar mee kan op topprestatie. En goede airflow is belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, als het maar goede kwaliteit geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Helpen met het samenstellen van een ideale Game PC. Ik heb al wat werk verricht maar kom met een goede voeding en koeler maar niet uit. Is waterkoeling nou een pré of kan het ook gewoon met een luchtkoeler? Is 600 watt genoeg of toch weer 750? RGB erbij of toch niet? Ik hoop dat jullie mij daarbij willen en kunnen helpen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C18BBK2/32 | € 145,20 | € 145,20 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO m.2 1TB | € 108,16 | € 108,16 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 870 Evo 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.019,16 | ||