Platinum cd's (80 min)

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Weet iemand waar deze cd's vandaan komen ?

Ik ben met iemand in contact gekomen die ze graag wil opnemen in z'n assortiment.
Het is dan wel makkelijk om te weten met wie hij contact kan opnemen om dealer te worden. :)

Ik neem aan dat er hier genoeg tweakers zijn die er misschien meer vanaf weten.

Kwamen ze niet uit Duitsland vandaan ?

Specs

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet niet precies waar ze vandaan komen, maar ik gebruik ze al geruime tijd zonder problemen.
(ik haal ze bij snogard daar zijn ze nog geen gulden per stuk)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Le_Freak !
Is niet wat ik bedoel, maar waar zitten die trouwens ?

Specs

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij Keulen
www.snogard.de

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:30 schreef ZeRoC00L het volgende:
Bij Keulen
www.snogard.de
ik haal ze altijd bij gistron voor 1 piek/stuk

ziujn heel erg relaxte cdtjes

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:56

Paladin

Play Ball!

vinnut kut cdtjes
heb bij mij al meerdere divxen weg kunnen gooien omdat ze in jewelcase op me bureau lagen en totaal verkleurd waren en alleen maar errors gaven (nee ik heb geen direct zonlicht in me kamer) Dus bij mij never nooit meer platinums je moet ze echt een cover geven en hermetisch opberegen en dat vind ik echt kut gewoon.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Typisch (in antwoord op de reply hierboven), ik heb nog nooit slechte verhalen gelezen over platinum CD's. Verkleuren enzo? vaaaag...maar klinkt niet goed. Hoe lang had je die CD's dan al? Ouder type misschien?

Ik heb er hier ook een paar spindeltjes van liggen en de ervaringen tot nu toe zijn goed. Geen uitval en altijd goed te lezen. En dat terwijl ze toch wel erg goedkoop zijn. idd F1,00 per stuk maar ofzo (80min).

• Paladin

Paladin

Play Ball!

cd zijn heel nieuw tenminste nu iets van 3 maanden oud gebrande cd's lagen 2 weken op me bureau en kan ze gewoon weg flikkeren heb echt heel veel gescholden en de cd's van patinum die mooi verpakt zitten achter cover blijven prima. maar ik heb meer mensen gesproken die ook vertellen dat platinums gewoon ontzettend slecht tegen lang in gewoon daglicht liggen kunnen.
en jah dat vind ik slecht dus voor mij geen platinum meer opzich goeie cd's maar dit kan imho gewoon niet.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Le_Freak !
Dat verkleuren klopt inderdaad,conclusie is dus dat als je ze in doosje bewaard je er geen problemen mee hebt.

Maar goed we gaan zo langzamerhand een beetje off topic want ik ben nog steeds op zoek naar de fabrikant van deze schijfjes. :? (zie mijn vraag)

Specs

Verwijderd

Ik hoop dat niemand je dat vertelt want dan komen er nog meer van die KUT cd's op de markt :r. Menig brander kan die cd's amper branden, kan je lekker een half pakje weggooien. Dan is goedkoop weer eens duurkoop
DUS NIET DOEN !!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
Op zondag 26 augustus 2001 10:28 schreef dedon het volgende:
Ik hoop dat niemand je dat vertelt want dan komen er nog meer van die KUT cd's op de markt :r. Menig brander kan die cd's amper branden, kan je lekker een half pakje weggooien. Dan is goedkoop weer eens duurkoop
DUS NIET DOEN !!
hmmmmm kan je niet beter je brander weggooien dan? ik heb zelf nml nog nooit probz gehad met die cd's en anderen ook niet. perfect gewoon. volgens mij heb jij gewoon ene kieskeurige crappy brander dan.

• Paladin

Paladin

Play Ball!

naja wel in een dicht doosje of gecoverde jewelcase. want bij mij lagen ze keurig netjus in hun jewelcase maare mooi dat er heel veel naar hun grootje waren wat ik heb kunnen redden heb ik meteen op nieuw gefikt.
en stuur anders een mailtje naar cdrwinkel.com ofzo waar je dien platinums kan kopen ik denk dat die wel weten waar hoor.

edit:

mijn brander fikt ze prima das probleem niet zijn perfecte cd's opzich maar dat verkleuren en niet tegen zon kunnen is gewoon een ramp vandaar dat ik ze never meer koop moet te erg opletten

Verwijderd

hmmmmm kan je niet beter je brander weggooien dan? ik heb zelf nml nog nooit probz gehad met die cd's en anderen ook niet. perfect gewoon. volgens mij heb jij gewoon ene kieskeurige crappy brander dan.
Ik had het over menig brander, niet over mijn eigen (daar komt niet eens een platinum in)
En ANDEREN hebben er wel probz mee (anders zeg ik het toch niet)
Ik ben zelf monteur en kom bij een heleboel klanten thuis en iedereen die ze gebruikt heeft, geeft toe dat philips/tdk/etc. beter is en geen problemen geeft
Kijk maar es naar de test van de Consumentenbond een tijd terug : Ruim 60 % van alle cd's op de markt zijn ronduit SLECHT, en daar hoort Platinum dus ook bij.

• Paladin

Paladin

Play Ball!

philips= taiyo yuden als je dus goeie cd's wilt zoek naar cd's van die fabrikant. sony's tdk en verbatim zijn ook goeie cd's mitsui ook. de huidige philps productie komt daar vandaan

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
alleen maar gezeik met die dingen..ze krassen snel, ze gaan NIET lang mee (heb hier nog sony's liggen van 2 jaar terug, die doen het PERFECT, maar platinum's en Princo's kan ik nouwelijks meer lezen...in geen enkele cd speler:( )

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 21:59
haha ja princo's die had ik vroeger altijd... jeesz wat een rukcd's ik kan geen enkele cd meer lezen van toen...
Pagina: 1