Robuste Muis gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjeenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 17:29
Ik zoek een robuste muis die dagenlang in een tas gepropt kan zitten, met flink wat druk op die muis, waardoor de switches continue zijn ingedrukt

Ik kocht de logitech M500 voor iemand. Helaas wordt de muis bij het inpakken van de laptop regelmatig opzij in de laptoptas gedrukt. Deze gaat dan soms ook nog in de fiestas met nog boodschappen ernaast waardoor er nog extra druk op de muis ontstaat. Zo komt het voor dat de knoppen van de muis soms twee a drie dagen zeg maar klem zitten en continue ingedrukt blijven. De M500 kan hier helaas niet goed tegen en de knoppen klikken nu niet meer.
Heeft iemand ervaring met een robuste muis (militairy specs?) die je wel op deze manier kunt misbruiken?

Advies aan de gebruiker om op te letten hoe je de muis in de tas stopt heeft helaas niet geholpen. Ik zoek dus een muis die je echt kunt mishandelen. Hartelijk dank alvast voor tips.

Beste antwoord (via bjeenk op 23-05-2022 19:41)

Verwijderd

Je koopt beter een harde hoes voor een gewone muis die wat stevigheid biedt. Er staan op ali expres een boel van die hoesjes en dingen. Pak bijvoorbeeld iets voor camera lenzen of kunstgebitten. Grofweg de size en shape die je wil.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Je koopt beter een harde hoes voor een gewone muis die wat stevigheid biedt. Er staan op ali expres een boel van die hoesjes en dingen. Pak bijvoorbeeld iets voor camera lenzen of kunstgebitten. Grofweg de size en shape die je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Ligt eerder aan de gebruiker dan aan de muis. Geen enkele muis is bestand tegen dergelijk gebruik. Eens met hierboven, doe de muis in een aparte case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 13:06

Soggney

Zeekomkommer

Misschien niet USP qua robustheid, maar een muis is een nogal lomp ding, zou deze https://tweakers.net/pric...soft-arc-touch-mouse.html vormbare muis anders een idee zijn?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:21
Tupperware bakje waar de muis in past of iets dergelijks lijkt mij de beste oplossing als die gene niet zo zuinig is met de spullen.

Of zo'n muis misschien een optie :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8iX_TVCjECx4_WV3DQi3a6_gLGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n4R8O2aXgZPQVn6mn0yK8N2r.jpg?f=user_large

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:20
Soggney schreef op maandag 23 mei 2022 @ 16:25:
Misschien niet USP qua robustheid, maar een muis is een nogal lomp ding, zou deze https://tweakers.net/pric...soft-arc-touch-mouse.html vormbare muis anders een idee zijn?
Op basis van de beschrijving van de beoogde gebruiker denk ik dat dit slechts een oplossing is om nog meer boodschappen mee te nemen.

En extra tip aan @bjeenk. Dit soort gebruikers wil je eigenlijk helemaal niet adviseren van apparatuur voorzien. Luisteren ho maar. Kost je veel tijd en je krijgt er (te) weinig voor terug. Behalve gezeur, dat vaak in overvloed.

[ Voor 20% gewijzigd door wisselwerking op 23-05-2022 16:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjeenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 17:29
Hartelijk dank voor de reacties en tips. Het idee van een hard case voor de muis vind ik brilliant simpel. Geen seconde aan gedacht. Merci beaucoup.
Pagina: 1