Verbatim harde schijf aansluiten op hdmi poort tv.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sanjan1981
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 24-05-2022
Tijdens onze vakantie hebben we altijd een harde schijf met films/series bij ons om op de tv aan te sluiten voor de momenten dat we geen internet hebben.

Nu blijkt de tv in onze camper enkel een hdmi poort te hebben en geen usb....waar we normaal de harde schijf mee aansluiten.

Kan de harde schijf nu de kliko in of is dit op te lossen met een kabeltje?

Alle reacties

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Detmer

Professioneel prutser

Je kunt de HDD niet op de HDMI poort hangen zonder extra apparatuur voor zover ik weet. Kun je de HDD niet aan de laptop of telefoon koppelen en die dan via HDMI of stream aan de TV koppelen?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 19:41
Haal ergens iets als dit: pricewatch: MXQ Pro 4K 0B
Iets meer aansluitwerk maar dan kan je hier je USB schijf aan hangen (of je zet wat films/series op een SD kaartje, het is mij niet helemaal duidelijk of er ook wat eigen opslag in zit) en kan je dit via je TV afspelen. Geen perfect apparaat maar volgens mij wel de meest betaalbare oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door Archer_VC10 op 23-05-2022 15:50 ]

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
Koop een google chrome en sluit die disk aan op je telefoon, tablet of laptop en stream de film via die google chrome.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Als die TV een smart TV is, kun je de harddisk met de films aansluiten op een laptop (als je die bij je hebt) en vanaf die laptop de films streamen naar de TV. Bij een Windows laptop kan dat standaard met Windows Media Player.