MacBook Pro 14" 2021
kijk es op www.virtual-hideout.net
zal vast wel een article over staan.
maar de verlengstekkertjes etc zijn te koop
zal vast wel een article over staan.
maar de verlengstekkertjes etc zijn te koop
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Waar zou ik die kunnen kopen dan?? heb al bij oc-shop gekeken maar die hebben ze niet (volgens mij)???
MacBook Pro 14" 2021
heb je een cc?
dan zou je bij de grotere online shops kunnen kijken ala pcmods.com coolcasemods.com
maar wat je volgens mij ook kan doen is gewoon de draadjes met elkaar verbinden.. maar ik zout niet weten hoe je dat zou moeten/kunnen doen.
Maar de diehard overclockers/casemodders hier weten daar vast wel een beter antwoord op dan ik
heb je toevallig een pic van die digidoc?
dan zou je bij de grotere online shops kunnen kijken ala pcmods.com coolcasemods.com
maar wat je volgens mij ook kan doen is gewoon de draadjes met elkaar verbinden.. maar ik zout niet weten hoe je dat zou moeten/kunnen doen.
Maar de diehard overclockers/casemodders hier weten daar vast wel een beter antwoord op dan ik
heb je toevallig een pic van die digidoc?
Kijk gewoon even bij display of conrad, die zullen ze wel hebben.
op deze pagina zou je het volgens mij onderaan kunnen vinden.
Tjonge, heb jij niet zo'n bak met een eindeloze berg (over 5 jaar nuttige) troep? 
Ehm zijn vrij standaard connectoren, anders (ook het goedkoopste) pak je gewoon een soldeerbout erbij of wat alternatieve male/female connectoren en zet je die op je Digidoc/Fans.
Geel = +12V, Rood = +5V, Zwart = 0
Een Digidoc(5) schakelt met aarde (de zwarte), je kunt je fans dus gemakkelijk op 5 of 12v laten lopen via je DD5. Of 2 fans in serie (= allebei op 6V) bijvoorbeeld. Op die manier hoef je ook niet teveel na te denken
(no offence)
Ehm zijn vrij standaard connectoren, anders (ook het goedkoopste) pak je gewoon een soldeerbout erbij of wat alternatieve male/female connectoren en zet je die op je Digidoc/Fans.
Geel = +12V, Rood = +5V, Zwart = 0
Een Digidoc(5) schakelt met aarde (de zwarte), je kunt je fans dus gemakkelijk op 5 of 12v laten lopen via je DD5. Of 2 fans in serie (= allebei op 6V) bijvoorbeeld. Op die manier hoef je ook niet teveel na te denken
Laat maar.. .
Sorry hoor, maar volgens mij staan ze niet onderaan (btw helemaal niet op die prijslijst) van I**tique. Iemand anders nog ideeen???
MacBook Pro 14" 2021
iemand nog ideeen???
MacBook Pro 14" 2021
Als ik de hele zooi werkend heb stuur ik wel wat pics maar dit word pas over ongeveer 3 weken, dan kan ik een digitale camera van iemand lenen. Maar iemand nog ideeen voor die voedingsconnector die een 3 pins moet worden???
MacBook Pro 14" 2021
Pagina: 1