Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een CPU cooler voor men i5 12400f. De stock cooler maakt veel te veel geluid, meer dan 50 db. Ik denk dat de thermal paste niet goed is, maar dan nog maakt hij enorm veel geluid. Een stillere kooler is de voornaamste redenen dat ik af wil van de stock cooler.
Liefst niet te duur, meer een budget cooler, die daarboven niet te hoog is. Aangezien het over LGA 1700 zou hij out of the box best ook passen op deze CPU.
Thermal Paste of reeds aangebracht in de verpakking is een mooie bonus
Wat is je budget?
20-30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen onbekend chinees merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik een Antek 4000 USb3 kast. Niet de beste airflow, maar voldoende voor een budget processor zoals de i5 12400. Men vorige cpu in dit systeem was de 7500 en was veel stiller met de stock cooler. Verder een MSI 690 moederbord met 32 gig ram erin en gtx 1660 super
Ik zoek een?
Ik zoek een CPU cooler voor men i5 12400f. De stock cooler maakt veel te veel geluid, meer dan 50 db. Ik denk dat de thermal paste niet goed is, maar dan nog maakt hij enorm veel geluid. Een stillere kooler is de voornaamste redenen dat ik af wil van de stock cooler.
Liefst niet te duur, meer een budget cooler, die daarboven niet te hoog is. Aangezien het over LGA 1700 zou hij out of the box best ook passen op deze CPU.
Thermal Paste of reeds aangebracht in de verpakking is een mooie bonus
Wat is je budget?
20-30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever geen onbekend chinees merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik een Antek 4000 USb3 kast. Niet de beste airflow, maar voldoende voor een budget processor zoals de i5 12400. Men vorige cpu in dit systeem was de 7500 en was veel stiller met de stock cooler. Verder een MSI 690 moederbord met 32 gig ram erin en gtx 1660 super