[BUG] Bètafeatures

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Goedeavond,

Ik geloof dat de Bètafeatures pagina een beetje stuk is, want wanneer ik de frontpage beta uitzet, de pagina ververs of naar een andere pagina ga staat deze weer aan.

Daarnaast, ookal staat hij aan, ik heb de oude FP. Als ik de optie uitzet dan kan ik hem wel aan/uit zetten, maar zodra ik die weer aanzet gaat hij automatisch weer aan maar heb ik de oude FP.

Ik weet dus niet hoe ik dit beter kan uitleggen, maar het lijkt me niet de bedoeling.

Daarnaast is de beta FP te breed, geen idee waar ik dat kan melden.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
*trap omhoog*

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:41

DaFeliX

Tnet Devver
Dank je wel voor je melding @Meg! Ik had er gister tijd voor om naar te kijken en het kunnen verhelpen.

Het in- en uitschakelen van de featureflags ging weliswaar goed, maar het tonen in het profiel niet helemaal,
In het profiel werd de verkeerde staat getoond, waardoor het leek alsof de featureflag aanstond, maar feitelijk uit was.

Het probleem zat hem in het feit dat in de profielpagina de logica dunnetjes werd overgedaan, maar op een net andere (foutieve) manier dan wanneer we de featureflag checken op de FP.
Ik heb de logica die bepaald of een featureflag aan-/uitstaat naar een eigen methode geëxtraheerd, zodat de profielpagina daar nu ook gebruik van maakt. Op die manier zou het probleem opgelost moeten zijn

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet