Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Med-High end android die 2(+) jaar meegaat.

Wat is je budget?
Budget is erg flexibel, grofweg maximaal 500-750

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Merendeel social media gebruik, foto's maken van de kat. Ik verwacht het nieuwe toestel 2 jaar of langer te gebruiken. Momenteel gebruik ik de OnePlus 7T.

Wat heb je zelf al gevonden?
- Pixel 6 pro
- OnePlus 9/10 Pro
- Realme GT 2 pro

Welke vragen heb je hier nog over?
Vergeleken met de 7T, zoek ik een smartphone met een beter scherm (komen onwijs snel krassen op de 7T, betere camera en betere max helderheid en minder glare op het scherm van lampen. Iets betere batterijduur is ook wenselijk.
Verder ben ik tevreden over de snelle en soepele gebruikersgemak van de 7T

De telefoons hierboven die ik heb benoemd hebben allemaal zo hun eigen min- en pluspunten. Ik ga de telefoon niet nu kopen maar binnen een aantal maanden, dus wellicht dat sommige bugs dan al verholpen zullen zijn.
Tevens is ook de connectiviteit belangrijk (wifi/4g, alsmede navigatie. Ik heb begrepen dat de Pixel hierin nogal tekort schiet soms.

Ik denk uiteindelijk dat kwa prijs/kwaliteit verhouding deze drie telefoons erg dicht bij elkaar liggen en ik met alledrie niet fout kan gaan. Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn en wellicht andere suggesties.
Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glare en krassen kun je wat aan doen met screen protectors.
Problemen in de software hangen van de fabrikant af, en alle 3 jou keuzes zijn fabrikanten waar de software af en toe bugs geven. Minste kans op bugs zijn Samsung en Sony denk ik. Motorola is ook vrij goed met de stabiliteit van de software.
High end toestellen hebben betere connectiviteit dan low end, want ergens wordt bezuinigd, en grotere telefoons hebben meer ruimte voor goede antennes dan kleuren telefoons.

Gezien je budget, en de BBG van mei, zou ik de Samsung S21 FE 5G adviseren op dit moment.
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:57
Thanks voor de reactie! Ik heb ook even gekeken naar de S21 FE wat een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Heb liever wel een ander merk aangezien ik voor werk continu al een Samsung gebruik