ik heb mijn oude Linksys ea6300v1 (ea6400) met pensioen gedaan omdat de laatste update alweer uit 2014 kwam en ik mijn netwerk wat veiliger en vooral simpeler wil maken. (wellicht een mesh systeem wil)
Dus gebruik nu tijdelijk de ISP geleverde ( T-Mobile t50) zyxel vmg8825-t50 router en voordat ik een vervangede router koop (en overstap op glasvezel) wil ik even vragen of er iets is veranderd in Routers waardoor mijn lampen anders reageren?
Het is niet echt een probleem, meer hoe het oogt,, (lees vriendin vindt het geen verbetering...)
Het viel haar op (en nu mij ook) mijn smartlampen die wifi based zijn ( o.a Yeelights, Tuya smart etc) één voor één aan gaan waar ze hiervoor allemaal tegelijk aangingen Als zij aan de Google Home vraag of de verlichting aan mag in de woonkamer (9 wifi lampen) gaan ze één voor één aan i.p.v. allemaal tegelijk ook via de eigen app op de telefoon gebeurt dit.
En vraag mij af of er een verklaring voor is?
Hardware
T-mobile t50 zyxel vmg8825-t50 (huidige router)
Linksys ea6300v1 (oude router)
Yeelight Wifi V2 wifi RGB lampen
Toya smartlife Wifi lampen
Google home/ eigen app op de telefoon van Yeelight/Tuya zelf
https://www.t-mobile.nl/C...obile-Thuis-Zyxel-T50.pdf
Dus gebruik nu tijdelijk de ISP geleverde ( T-Mobile t50) zyxel vmg8825-t50 router en voordat ik een vervangede router koop (en overstap op glasvezel) wil ik even vragen of er iets is veranderd in Routers waardoor mijn lampen anders reageren?
Het is niet echt een probleem, meer hoe het oogt,, (lees vriendin vindt het geen verbetering...)
Het viel haar op (en nu mij ook) mijn smartlampen die wifi based zijn ( o.a Yeelights, Tuya smart etc) één voor één aan gaan waar ze hiervoor allemaal tegelijk aangingen Als zij aan de Google Home vraag of de verlichting aan mag in de woonkamer (9 wifi lampen) gaan ze één voor één aan i.p.v. allemaal tegelijk ook via de eigen app op de telefoon gebeurt dit.
En vraag mij af of er een verklaring voor is?
Hardware
T-mobile t50 zyxel vmg8825-t50 (huidige router)
Linksys ea6300v1 (oude router)
Yeelight Wifi V2 wifi RGB lampen
Toya smartlife Wifi lampen
Google home/ eigen app op de telefoon van Yeelight/Tuya zelf
https://www.t-mobile.nl/C...obile-Thuis-Zyxel-T50.pdf
Vake bei te bange