Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huizinity
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-06 22:31
Ik zoek een?
Snelle smartphone. Stereo speakers zijn een pré

Wat is je budget?
200 - 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social media, foto- en video editing, administratie, foto's maken, contactloos betalen, bankieren, streamen, YouTube en ......... Bellen

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A53 of S21FE, OPPO Reno6, of iPhone 11

Welke vragen heb je hier nog over?
Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy A32 in gebruik. Hiervoor heb ik 2 jaar vast gezeten aan een Samsung Galaxy A41.

Nu zou ik graag willen vragen naar jullie ervaringen met Android icm een Samsung telefoon. Ik loop namelijk bij beide samsung telefoons tegen irritaties aan. Traagheid van het OS (Android 11). Starten van de camera wat soms 6 tot 8 tellen duurt (en weer te laat voor de foto). Home knop die je herhaaldelijk moet swipen om ook daadwerkelijk weer terug te keren op je home screen. Een vingerafdruk scanner die 7 van de 10 keer niet reageert. Een app van de bouwmarkt die telkens spontaan uitlogd (sta je dan bij de kassa.....). Gezicht herkenning wat lang altijd niet werkt

Waar ik benieuwd naar ben is of jullie ook deze ervaringen hebben?? Is dit echt Android, of zijn het de budget telefoons?

Door deze ervaringen met 2 Samsung devices is het vertrouwen in Samsung devices een beetje gezonken. Maar als jullie deze ervaringen niet hebben op de duurdere samsung toestellen, dan weet ik dat het wellicht aan de range ligt waar ik een telefoon in zoek..... Want door deze vervelende ervaringen neigh ik zelfs over te stappen naar een iPhone 11. Dan ben je tenminste gegarandeerd van een snelle phone. Alleen heb ik een lichte voorkeur voor Android, omdat mijn eco systeem er op draaid

[ Voor 7% gewijzigd door Huizinity op 22-05-2022 08:17 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen.
Ik merk duidelijk verschil met de A42 van mijn ouders en mijn S21 in snelheid.
Is ook logisch, er wordt ergens op bezuinigd bij budget modellen.

En we kunnen hier specs toelichten, maar de benchmark voor irritatie is niet universeel gelijk. Alle genoemde telefoons zijn tevreden gebruikers voor te vinden, ook de A41 en A32.
Enige advies, blijf bij high end voor de snelheid. Dus vergeet de A53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huizinity
swhnld schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:25:
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen.
Ik merk duidelijk verschil met de A42 van mijn ouders en mijn S21 in snelheid.
Is ook logisch, er wordt ergens op bezuinigd bij budget modellen.

En we kunnen hier specs toelichten, maar de benchmark voor irritatie is niet universeel gelijk. Alle genoemde telefoons zijn tevreden gebruikers voor te vinden, ook de A41 en A32.
Enige advies, blijf bij high end voor de snelheid. Dus vergeet de A53.
Ja, je hebt daar wel een punt. De ene stelt hoge eisen aan een telefoon. De andere is al snel tevreden over de capaciteit van een toestel. Ik was het vertrouwen in Samsung een beetje aan het kwijtraken. Maar je kunt van een Fiat natuurlijk ook nooit de prestaties van een Ferrari verwachten.

Ik ben voor 85% wel voor de S21FE. Iemand hier nog goede alternatieven met een goede motivatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonkel_River
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 04-06 15:44
De OnePlus komen deze week uit met 2 nieuwe modellen
nieuws: OnePlus presenteert goedkopere Nord CE-telefoon met grotere accu
Wat denk je daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huizinity
Qua specs lijkt me dat echt een beest!
Het uiterlijk kan ik aan de hand van de foto's nog niet echt bepalen. Dus dat wordt een retourtje MediaMarkt. Als die 'm heeft liggen.

Weten jullie trouwens nog meer Android telefoons met een flat design zoals de iPhone en Oppo Reno 6…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguelkw
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik heb een goede telefoon gevonden voor u en uw budget. Ooit gehoord van de OnePlus Nord 2T? Deze telefoon laad zeer snel op, er zit een MediaTek Dimensity 1300-chipset waardoor het laden van apps of internetten heel vlot verlopen. Het besturingssysteem is ook van Android maar dat moet geen probleem zijn.

Knip, linken naar een eigen blog is nog steeds niet de bedoeling.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 21-06-2022 16:57 ]

Pagina: 1