Maar bekijk het eens aan de andere kant, je hebt nu een baan waar je passie ligt.
Je verdient misschien wel een stukje minder, maar dit gaat vanzelf groeien over de jaren heen naar een meer gewenst inkomen.
Ik zou 100% gaan voor een baan waar ik elke dag met veel plezier heen ga en er super veel zin in heb om te doen omdat het mijn passie is, dan dat ik een baantje ga doen dat een beetje meer betaald, maar waar je uiteindelijk mentaal er op achteruit gaat door geen motivatie of zelfs depressie als het mentaal aftakelt.
Zeker omdat je verder geen papieren hebt in het vak en geen ervaring en veel passie hebt in het vak, zou ik gewoon lekker rustig aan doen en *ervaring* op doen. Je mag van geluk spreken dat je überhaupt bent aangenomen, ik zou echt niet vragen voor een loonsverhoging, zeker niet na 2 tot 6 maanden.
Als je na 1 jaar werken een mooi vertrouwensband hebt opgebouwd met het bedrijf waar je nu werkt kun je wel eens om de tafel gaan om te vragen voor een (kleine) opslag als je prestatie er ook naar staat.