koptelefoon voor onderweg met fiets

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:44
Ik zoek een?
Ik ben dus opzoek naar een koptelefoon voor onderweg naar het werk met de fiets.

Wat is je budget?
ik schat zo een €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om podcasts/muziek te luisteren onderweg, moet dus ook waterdicht en windruis onderdrukken.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb zelf al wat gegoogeld en ik ben dit tegen gekomen KLIK. Ik weet niet of dit wat is?

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 31-05-2022 09:40 . Reden: referral verwijderd ]

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 10:38

JTfoto

Work hard

Ik gebruik exact dezelfde voor tijdens het hardlopen. Mijn mening:
- Waterdicht is goed te geloven
- Degelijk gebouwd
- Accu is prima
- Je kan je omgeving nog uitstekend horen. Windruis kan je niet onderdrukken gezien het niet in of op je oren zit.
- Geluid is prima, maar je kan nauwelijks tot geen bas verwachten (vergelijkbare hoeveelheid bas met een moderne telefoon)

Het bevalt mij uitstekend, ondanks vrij weinig bas. Het geeft toch een muziekje, je hoort je omgeving en het apparaat kan veel hebben (qua water en gebruik). Voor mij was dit de juiste oplossing omdat in-ears niet in mijn oren passen en omdat je het apparaat op gegeven moment nauwelijks voelt zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Windgeruis ga je nooit onderdrukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

JTfoto schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:49:
Ik gebruik exact dezelfde voor tijdens het hardlopen. Mijn mening:
- Waterdicht is goed te geloven
- Degelijk gebouwd
- Accu is prima
- Je kan je omgeving nog uitstekend horen. Windruis kan je niet onderdrukken gezien het niet in of op je oren zit.
- Geluid is prima, maar je kan nauwelijks tot geen bas verwachten (vergelijkbare hoeveelheid bas met een moderne telefoon)

Het bevalt mij uitstekend, ondanks vrij weinig bas. Het geeft toch een muziekje, je hoort je omgeving en het apparaat kan veel hebben (qua water en gebruik). Voor mij was dit de juiste oplossing omdat in-ears niet in mijn oren passen en omdat je het apparaat op gegeven moment nauwelijks voelt zitten.
Hier nog een gebruiker van die Aeropex. Ik gebruik hem bij het wielrennen. Zoals gezegd, het voordeel is dat je nog buitengeluid hoort, wat trouwens wel veilig is op de fiets. Je helemaal afsluiten dat je niets hoort is een zeer slecht idee... Als het gewoon voor op de stadsfiets is zal het prima voldoen denk ik. Het is zeker geen hifi, maar je hebt toch muziek bij je :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
Ik heb mezelf nog een aantal dagen bedenktijd gegeven en heb hier en daar nog wat reviews gelezen en deze zijn niet altijd positief. zijn er alternatieven?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruimel0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 15:30
Waarom ben je specifiek naar een koptelefoon op zoek? Ik ben zelf fan van draadloze earbuds, er eentje indoen, en die op noise-cancelling zetten. De noise-cancelling *kan* voor goede windruisonderdrukking zorgen (niet zeker of jouw prijsklasse daarin valt, ik heb de Sony WF-1000XM4, en die doen dit prima), en het vrijhouden van een oor zorgt dat je nog veilig aan het verkeer deel kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
ik zoek een koptelefoon omdat in ear oortjes/earbuds nooit blijven zitten bij mij en dus schrik heb ze te verliezen onderweg.

Pagina: 1