Wel glasvezel maar kan geen abo afsluiten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 10:06
Mijn vraag
Ik heb glasvezel tot en met in de meterkast liggen. Ik heb ooit een glas abo gehad. Maar op een gegeven moment overgestapt op ziggo. Nu lijkt er geen abo beschikbaar te zijn op mijn adres? Wat zou daar de verklaring voor zijn?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij verschillende providers een check gedaan. Een mail gestuurd naar tweak, maar nog geen antwoord.
Gezocht met verschillende steekwoorden.

Beste antwoord (via ebk71 op 20-05-2022 23:21)

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er iets aan de woonsituatie veranderd sinds je vorige glas abo? Huis gesplitst oid?
En geeft een ander huisnummer (je buren bijvoorbeeld) ook geen beschikbaar abonnement aan?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er iets aan de woonsituatie veranderd sinds je vorige glas abo? Huis gesplitst oid?
En geeft een ander huisnummer (je buren bijvoorbeeld) ook geen beschikbaar abonnement aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou de providers ook kunnen bellen. Als er wat verkocht kan worden is er veel mogelijk. Via welke provider had je glas? In welke regio woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 10:06
fm77 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 23:02:
Slim 8)7 niet aan gedacht. Inderdaad ander nummer wel beschikbaar. Sta zeker op de zwarte lijst :+
Glas provider was ooit xmsnet.
Ik kan weer verder.