Hallo allemaal,
Ik ben een desktop aan het samenstellen die zware bewerkingen in Photoshop aan moet kunnen. Er zal af en toe een spel op gespeeld worden, maar de hoofdzaak is het bewerken van foto’s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu tussen de 1.500 en 1.700 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de desktop. Monitor, toetsenbord en muis worden overgenomen van de huidige desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. Is de videokaart voldoende voor de bewerkingen of is het misschien teveel?
2. Ik twijfel om voor 32GB RAM te gaan of toch meteen 64GB RAM te nemen?
3. Processor: Ik heb nu voor AMD gekozen, maar heb geen voorkeur en kan ook voor Intel gaan. Tips welkom.
4. WiFi op het moederbord zou fijn zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC omdat hij in de woonkamer in een kast gaat staan.
Ga je overklokken?
Nee, geen overklok.
Bij deze de huidige lijst. Ik hoor graag of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Alvast bedankt!
Ik ben een desktop aan het samenstellen die zware bewerkingen in Photoshop aan moet kunnen. Er zal af en toe een spel op gespeeld worden, maar de hoofdzaak is het bewerken van foto’s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit nu tussen de 1.500 en 1.700 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de desktop. Monitor, toetsenbord en muis worden overgenomen van de huidige desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. Is de videokaart voldoende voor de bewerkingen of is het misschien teveel?
2. Ik twijfel om voor 32GB RAM te gaan of toch meteen 64GB RAM te nemen?
3. Processor: Ik heb nu voor AMD gekozen, maar heb geen voorkeur en kan ook voor Intel gaan. Tips welkom.
4. WiFi op het moederbord zou fijn zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille PC omdat hij in de woonkamer in een kast gaat staan.
Ga je overklokken?
Nee, geen overklok.
Bij deze de huidige lijst. Ik hoor graag of jullie nog op of aanmerkingen hebben. Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS Pro AC | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 78,80 | € 78,80 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 Zwart | € 46,72 | € 46,72 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 750W FM | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 137,17 | € 137,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.588,49 | ||