Toon posts:

Save 'em, those modpoints! :D

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle goede argumenten tegen XP zijn verkapte trolls nietwaar??

Kun je niet beter alles op troll zetten dan?? Over XP is niet makkelijk iets goeds te vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

"Over XP is niet makkelijk iets goeds te vertellen" -- Flip Zemanova

Zegt genoeg over je kennis van zaken, je motieven en je kijk op de wereld. Want je realiseert je bv niet dat ge-zealot van mensen zoals jij, met dom geblaat zoals hierboven vermeld, je eigen parochie eerder schaadt dan goeds brengt. Wie wil zich nu associeren met een groepje zwartkijkers die uitspraken doen zoals de jouwe hierboven? Think about it.

Als je XP gebruikt hebt, een paar keer achter elkaar, dan weet je wat er goed aan is. Dat is niet zo moeilijk hoor. Maar jouw uitspraak lijkt meer ingegeven door een of andere haat dan door feitenkennis. Haat is niet de meest zinvolle bron van argumenten, Flip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

ondans de hitte gaat het al aardig lekker in de Xp draad op de FP :{
er wordt al weer lekker getrolled :)
* GiLeX gaat eerst effe verder met verhuizing en gaat vanavond es effe dieper die draad in :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

er wordt al weer lekker getrolled
Mwah, valt wel mee, hooguit de helft is een troll.

Iig weer eens
code:
1
\/

kunnen doen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me nog 100% mee!
De meeste zijn overbodig, geen troll/flame. Je zou bijna denken dat ze het leren >:)

Zemanova:
Zulke reactie's krijgen op T.net dus een -1 flame. Maar dat had je zelf al gemerkt aangezien je al een bent wezenklagen.

Wij weten nu wel dat je Windows helemaal niets vindt.
Ik kan je nog 1 advies geven: probeer MS WinXP eerst eens! Bij mij is het het beste OS so far! Stabiel/configurable/geinig/snel (wel een aardig sysje nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:34 schreef Mecallie het volgende:
Zemanova:
Zulke reactie's krijgen op T.net dus een -1 flame. Maar dat had je zelf al gemerkt aangezien je al een bent wezenklagen.

Wij weten nu wel dat je Windows helemaal niets vindt.
Ik kan je nog 1 advies geven: probeer MS WinXP eerst eens! Bij mij is het het beste OS so far! Stabiel/configurable/geinig/snel (wel een aardig sysje nodig)
Mijn reactie hierboven was niet zo serieus bedoeld.

XP ga ik niet proberen. M'n PC'tje is al een oud bakkie en het zal ook nog in VMWare moeten. Dussuh, nee, bedankt. En waarom zou ik het ook? Ik weet wat het doet: Hetzelfde als alle andere windowsversies, n.l. windowsprogramma's draaien.
snel (wel een aardig sysje nodig)
Als het sneller is heb je geen aardig systeempje nodig.

XP is niet snel, maar traag als dikke pap. Ik mag het dan wel niet uitgeprobeerd hebben maar _dat_ is vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 25 augustus 2001 13:02 schreef Zemanova het volgende:
Alle goede argumenten tegen XP zijn verkapte trolls nietwaar??
Definieer een goed argument? Door bijvoorbeeld alleen linux als vergelijkingsmateriaal naar voren te halen schoffel je je eigen argumenten ondr de grond. (Overigens, * Renegade is ook Linux/BSD gebruiker). Wil je een goede vergelijking maken, dan zul je ook andere OS-en erbij gaan halen (denk aan MacOS, OS/2, etc...).

Imo ben je enigzins _te_ paranoide tegenover MS producten, en waarschijnlijk als bedrijf in geheel, want ondaks dat je genoeg reakties geeft, heb ik er nog weinig gezien met echt goede beargumentatie die volledig genoeg onderbouwd is. Voorbeeldje is de uitspraak dat je rustig verder kunt slapen met linux als er weer eens een "MS virus" uit is. Iedere sysadmin weet dat er ook voor Linux virussen zijn, dat die minder frequent voorkomen (en vaak minder schadelijk zijn) is dan weer een ander verhaal, maar geeft _wel_ aan, dat je meer vanuit een Pro-Linux postitie praat, dan iemand die een "eerlijke" vergelijking wil neerzetten. Dat is denk ik de reden waarom je zo vaak wordt "neergesabeld" op je uitspraken
Over XP is niet makkelijk iets goeds te vertellen. :)
Jawel hoor, maar niet als je niet open staat voor de argumenten (dit geldt overigens voor heel veel dingen, zelfs met linux, MacOS, etc..). :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:28 schreef Zemanova het volgende:

[..]

XP ga ik niet proberen. M'n PC'tje is al een oud bakkie en het zal ook nog in VMWare moeten. Dussuh, nee, bedankt. En waarom zou ik het ook? Ik weet wat het doet: Hetzelfde als alle andere windowsversies, n.l. windowsprogramma's draaien.
[..]

Als het sneller is heb je geen aardig systeempje nodig.

XP is niet snel, maar traag als dikke pap. Ik mag het dan wel niet uitgeprobeerd hebben maar _dat_ is vrij duidelijk.
1. De manier waarop Windows programma's draaien op XP verschilt echter wel wezenlijk van alle vorige versies van Windows (inc. Win2k). Ik heb het nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad. In Linux (Mandrake) heb ik in een weekje toch al snel 3-4 vastlopers... Nu weet ik ook niets van Linux, dus misschien ligt dat wel aan mij.

2. Windows XP is wel degelijk snel: 1. Hij voert bij mij crunchers zoals SETI@Home sneller uit als onder ME/2k. 2. Als je XP draait op een Athlon 800 met de skin ingesteld als ME is het op dezelfde computer _wel degelijk_ sneller als Windows ME. En met sommige dingen merk ik zelfs snelheidsverbeteringen t.o.v. 2k.

3.
Hoe kan iemand jou nou echt serieus nemen, als je niet komt met _echte_ argumenten/vergelijkingen. En als je dan tot slot ook nog zegt dat XP bagger is (of iets in die richting) zonder dat je het zelfs maar geprobeert hebt...

Maar misschien ben ik bevooroordeeld hoor, ik heb namelijk nog nooit iemand zoveel topics in TMF zien openen waarin hij niet z'n (fout) gemodde post ter discussie stelde, maar wel het wel/niet gelijk hebben. Als je daarover wilt discussieren kun je beter hier naartoe gaan. Hoewel je groot kans hebt op een dik hangslot. Je zou het ook in de Linux/MS fora kunnen proberen, maar dat zal dan wel alleen geflame worden.

/me Biedt hierbij zijn excuses aan voor het wel heel erg offtopic (of is het off forum?) gaan in deze thread. Ik zal het niet weer doen, dat beloof ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 01:00 schreef Mecallie het volgende:
[..knip...]
Ik zal het nog ff melden:

Ik heb XP nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad.
Een week... *zucht* Zie m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik zal het nog ff melden:
Wees maar niet bang, ik zal je voortaan niet meer serieus nemen. Erewoord! :)
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb XP nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad.
--------------------------------------------------------------------------------

Een week... *zucht* Zie m'n sig.
*zucht*...Mecallie spreekt tenminste wel uit eigen ervaring. Hij kan moeilijk gaan roepen dat hij al 3 maanden geen blauw scherm heeft gehad, als hij het maar 1 week in bezit heeft. En als het onderhand niet meer over moderaties gaat, maar over welles-nietes verhalen inzake OS-en, dan verwijs ook ik je naar de desbetreffende Fora.

[Edit: Mecallie=! Wauskes |:( ] sorry guys 8-)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
* Felicia heeft niet eens gesproken hier

Maar ik heb inderdaad wel een ruimere ervaring als /me omdat ik het dus al vanaf de eerste beta's gebruik. Het is vrij stabiel en vrij snel.

Hoe dan ook * Felicia heeft denk ik gewoon de verkeerde naam gebruikt :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 27 augustus 2001 13:04 schreef wauskes het volgende:
...* korenwolf ...
Hoe dan ook * korenwolf heeft denk ik gewoon de verkeerde naam gebruikt :)
Net als jijzelf trouwens... :P :D

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
Op maandag 27 augustus 2001 14:43 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Net als jijzelf trouwens... :P :D
* Felicia loves spelfouten :D

Ik verbeter het wel ff :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Pagina: 1