for this one:
http://www.tweakers.net/nieuws/18120
http://www.tweakers.net/nieuws/18120
Verwijderd
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Mwah, valt wel mee, hooguit de helft is een troll.er wordt al weer lekker getrolled
1
| \/ |
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Mijn reactie hierboven was niet zo serieus bedoeld.Op zaterdag 25 augustus 2001 18:34 schreef Mecallie het volgende:
Zemanova:
Zulke reactie's krijgen op T.net dus een -1 flame. Maar dat had je zelf al gemerkt aangezien je al een bent wezenklagen.
Wij weten nu wel dat je Windows helemaal niets vindt.
Ik kan je nog 1 advies geven: probeer MS WinXP eerst eens! Bij mij is het het beste OS so far! Stabiel/configurable/geinig/snel (wel een aardig sysje nodig)
Als het sneller is heb je geen aardig systeempje nodig.snel (wel een aardig sysje nodig)
Definieer een goed argument? Door bijvoorbeeld alleen linux als vergelijkingsmateriaal naar voren te halen schoffel je je eigen argumenten ondr de grond. (Overigens, * Renegade is ook Linux/BSD gebruiker). Wil je een goede vergelijking maken, dan zul je ook andere OS-en erbij gaan halen (denk aan MacOS, OS/2, etc...).Op zaterdag 25 augustus 2001 13:02 schreef Zemanova het volgende:
Alle goede argumenten tegen XP zijn verkapte trolls nietwaar??
Jawel hoor, maar niet als je niet open staat voor de argumenten (dit geldt overigens voor heel veel dingen, zelfs met linux, MacOS, etc..).Over XP is niet makkelijk iets goeds te vertellen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
1. De manier waarop Windows programma's draaien op XP verschilt echter wel wezenlijk van alle vorige versies van Windows (inc. Win2k). Ik heb het nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad. In Linux (Mandrake) heb ik in een weekje toch al snel 3-4 vastlopers... Nu weet ik ook niets van Linux, dus misschien ligt dat wel aan mij.Op zondag 26 augustus 2001 13:28 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Mijn reactie hierboven was niet zo serieus bedoeld.
XP ga ik niet proberen. M'n PC'tje is al een oud bakkie en het zal ook nog in VMWare moeten. Dussuh, nee, bedankt. En waarom zou ik het ook? Ik weet wat het doet: Hetzelfde als alle andere windowsversies, n.l. windowsprogramma's draaien.
[..]
Als het sneller is heb je geen aardig systeempje nodig.
XP is niet snel, maar traag als dikke pap. Ik mag het dan wel niet uitgeprobeerd hebben maar _dat_ is vrij duidelijk.
Verwijderd
Ik zal het nog ff melden:Op maandag 27 augustus 2001 01:00 schreef Mecallie het volgende:
[..knip...]
Een week... *zucht* Zie m'n sig.Ik heb XP nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad.
Wees maar niet bang, ik zal je voortaan niet meer serieus nemen. Erewoord!Ik zal het nog ff melden:
Mijn reactie hierboven was niet zo serieus bedoeld.
*zucht*...Mecallie spreekt tenminste wel uit eigen ervaring. Hij kan moeilijk gaan roepen dat hij al 3 maanden geen blauw scherm heeft gehad, als hij het maar 1 week in bezit heeft. En als het onderhand niet meer over moderaties gaat, maar over welles-nietes verhalen inzake OS-en, dan verwijs ook ik je naar de desbetreffende Fora.quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb XP nu ongeveer een week getest/gebruikt en ik heb nog niet 1 blauw scherm of vastloper gehad.
--------------------------------------------------------------------------------
Een week... *zucht* Zie m'n sig.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Net als jijzelf trouwens...Op maandag 27 augustus 2001 13:04 schreef wauskes het volgende:
...* korenwolf ...
Hoe dan ook * korenwolf heeft denk ik gewoon de verkeerde naam gebruikt
Never stop seeking what seems unobtainable...
* Felicia loves spelfoutenOp maandag 27 augustus 2001 14:43 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Net als jijzelf trouwens...![]()
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq