Ik ben van plan het volgende systeem te kopen:
MSI K7T266 Pro + RAID
AMD Athlon 1,4 Ghz 133
256 Mb DDR
Asus V8200 Pure (Geforce 3)
Miro Studio DV plus
Toshiba SD M1401 SCSI 10/40x
Adaptec AVA-2904CD SCSI-controller
IBM IC35L040 41,1 Gb (2x)
GlobalWIN CAK38 koeling
Big Tower + 300w voeding
Terratec DMX Xfire 1024
Altec Lansing ACS-22 speakers
Logitech Cordless Mousman Optical
Logitech Deluxe access keyboard
Sony 1.44 Mb floppydrive
Het moet geschikt zijn voor videobewerking, vandaar de grote schijven en Studio DV plus. De Terratec heb ik gekozen omdat deze meer compatible is met de MSI en een optische uitgang heeft (voor minidisc) Ik heb begrepen dat de Athlon en de GF3 nogal wat warmte produceren, is die koeling zo wel voldoende of moet ik nog wat gaten in de kast boren voor optimale airflow? De computer staat gewoon in de huiskamer, dus simpele speakertjes (geen subwoofers en surround)
Wie heeft hier wat op aan te merken? Mij leek het wel een mooi setje, maar je weet maar nooit... Bij voorbaat dank!
Matthijs
MSI K7T266 Pro + RAID
AMD Athlon 1,4 Ghz 133
256 Mb DDR
Asus V8200 Pure (Geforce 3)
Miro Studio DV plus
Toshiba SD M1401 SCSI 10/40x
Adaptec AVA-2904CD SCSI-controller
IBM IC35L040 41,1 Gb (2x)
GlobalWIN CAK38 koeling
Big Tower + 300w voeding
Terratec DMX Xfire 1024
Altec Lansing ACS-22 speakers
Logitech Cordless Mousman Optical
Logitech Deluxe access keyboard
Sony 1.44 Mb floppydrive
Het moet geschikt zijn voor videobewerking, vandaar de grote schijven en Studio DV plus. De Terratec heb ik gekozen omdat deze meer compatible is met de MSI en een optische uitgang heeft (voor minidisc) Ik heb begrepen dat de Athlon en de GF3 nogal wat warmte produceren, is die koeling zo wel voldoende of moet ik nog wat gaten in de kast boren voor optimale airflow? De computer staat gewoon in de huiskamer, dus simpele speakertjes (geen subwoofers en surround)
Wie heeft hier wat op aan te merken? Mij leek het wel een mooi setje, maar je weet maar nooit... Bij voorbaat dank!
Matthijs