Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Netatmo Deurbel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-11 07:48
Mijn Netatmo Deurbel doet het sinds er een update is van de app niet meer helemaal goed. Als ik via de Netatmo app live wil kijken krijg ik melding dat camera niet genoeg stroom krijgt. Heb al reeds een zwaardere beltrafo geplaatst maar nog steeds het zelfde issue. Kan wel live kijken via Apple Homekit. Als er aangebeld wordt dan kan ik zie wie er voor de deur staat. Wordt ook opgeslagen dat kan ik allemaal zien.

Iemand anders wellicht met hetzelfde issue. Heb al gezocht maar kan er niets over vinden dan Chime moet goed geïnstalleerd zijn en deurbel resetten. Maar probleem is pas ontstaan naar de update van de app.
...

Alle reacties

• Slustebubbel
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 30-03-2023
Hier hetzelfde probleem. Na update bericht over te weinig vermogen van debeltrafo.
Hinderlijk.

• Slustebubbel
Iemand al een oplossing?? Of wachten op een nieuwe update.

• brro38
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-11 07:48
Contact gehad met de support afdeling. Met de update van de app wordt er nu getest of je trafo voldoet. Een te lichte trafo zou tot een defect kunnen leiden. Had mijn trafo reeds vervangen door een zwaardere daarna had ik een reset moeten uitvoeren. Nu doet hij het weer prima.

• Slustebubbel
Dank voor reactie. Mijn huidige trafo heeft ruim voldoende capaciteit. Ga dus maar eens resetten. Nogmaals dank.