Dag medetweakers,
Heeft er iemand soms de specificaties van de externe adapter van een Google Nest Audio?
Of nog beter, weet iemand soms waar ik een nieuw kan kopen? Anno 2022 doet Google blijkbaar nog steeds niet aan vervangonderdelen...
Tijdens het spelen met mijn hond heeft de Google Nest Audio een duik naar de grond genomen.
Gelukkig is deze val opgevangen door de externe adapter, jammer genoeg is de connector door de val afgebroken en werkt hij dus niet meer. Aangezien het in de connector zelf afgebroken is, is solderen geen optie.
Beschikt er soms iemand over de volgende gegevens van deze adapter?
- Gelijkspanning of wisselspanning (= of ~)
- Opgenomen vermogen in (m)A (= Amperage)
- Buitenmaat van de connector in mm
- Binnenmaat van de connector in mm
Dit was niet te vinden op de spec-sheet van Google.
https://support.google.co...ippy=%2Cgoogle-nest-audio
Heb reeds een universele adapter via Amazon gekocht, maar geen enkele connector wou hierop passen.
Alvast bedankt voor jullie waardevolle hulp!
Heeft er iemand soms de specificaties van de externe adapter van een Google Nest Audio?
Of nog beter, weet iemand soms waar ik een nieuw kan kopen? Anno 2022 doet Google blijkbaar nog steeds niet aan vervangonderdelen...
Tijdens het spelen met mijn hond heeft de Google Nest Audio een duik naar de grond genomen.
Gelukkig is deze val opgevangen door de externe adapter, jammer genoeg is de connector door de val afgebroken en werkt hij dus niet meer. Aangezien het in de connector zelf afgebroken is, is solderen geen optie.
Beschikt er soms iemand over de volgende gegevens van deze adapter?
- Gelijkspanning of wisselspanning (= of ~)
- Opgenomen vermogen in (m)A (= Amperage)
- Buitenmaat van de connector in mm
- Binnenmaat van de connector in mm
Dit was niet te vinden op de spec-sheet van Google.
https://support.google.co...ippy=%2Cgoogle-nest-audio
Heb reeds een universele adapter via Amazon gekocht, maar geen enkele connector wou hierop passen.
[ Voor 5% gewijzigd door jerre21 op 20-05-2022 10:17 ]