Nieuwe hostingprovider gezocht..

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
In een wereld waar alles duurder wordt, zoek ik een vervanger van mijn Hostingprovider. Ik zit bij een hostingprovider waarbij ik 3 simpele websites in de lucht heb en x aantal domeinnamen (die nog on-hold staan), omdat ik daar nog geen tijd heb wat ermee te doen, dus staat er paar geparkeerde domeinnamen.

Goed, wat zoek ik nu?

- Hostingprovider in NL.
- DNSSEC mogelijkheid.
- Hostingpakket i.c.m. meerdere active domeinen.
- Budget hosting-pakket niet meer dan 150,- eur per j.
- (goedkopere) domeinnaam behoud (Dan per jaar 10/20 euro betalen)

Simpel als dat, was benieuwd naar jullie meningen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:13
Wat heb heb zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Intention, mijn.host en waarschijnlijk de goedkoopste 123-webhost (redelijk beperkt in opslag maar voldoende voor je simpele websites?)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soedesh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 01:49
Hier om dezelfde reden (steeds hogere prijzen) alle hosting opgezegd en zelfs enige domeinnamen laten vervallen waar ik toch al niks of nauwelijks iets mee deed.
Host nu alles zelf (email met een Synology en binnenkort ook maar eens een webshop proberen), maar denk ook nog aan een VPS (met name omdat poort 25 voor uitgaand verkeer is geblokkeerd sinds oktober vorig jaar).
Liefst een cheap VPS provider waar je je eigen ISO kan installeren.
Anders een (virtueel) machientje op een plek waar poort 25 wel open staat, dus bij iemand met een zakelijke lijn.Het is mij (nog) niet gelukt mail (zonder relay) over poort 587 te versturen. Kan dat uberhaupt zonder relay?
DNSSEC kan volgens mij ook zonder hosting. Ik zie die optie in elk geval bij TransIP (maar gebruik het niet).

[ Voor 19% gewijzigd door soedesh op 20-05-2022 03:38 ]

SWITCHES=/F DEVICE=HIMEM.SYS /TESTMEM:OFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.

Dit topic is gesloten.