Nederlandse premier Rutte dubbelop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@arnoudwokke

nieuws: Nederlandse premier Rutte wil geen metadata van zijn sms-verkeer open...
De Nederlandse premier Mark Rutte wil metadata over zijn sms-verkeer niet openbaren. Dat zegt hij in debat met de Tweede Kamer. Hij gaf geen reden voor het niet openbaren van bijvoorbeeld het aantal berichten dat hij heeft verstuurd of ontvangen.
Wellicht omdat Tweakers zich ook wat meer naar de Belgische bezoekers wil keren, maar volgens mij is er wereldwijd maar één premier Rutte. En dat zullen de Belgen ook wel weten. Toch?

Vind het nu een beetje vreemd staan op een Nederlandse site. :P

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking :)

Ja, ik snap dat het dubbelop voelt als je verder geen media leest die zich op Nederland en België richten, maar het is hier goede gewoonte om bij nieuws uit Nederland en België waar mogelijk dat in de kop duidelijk te maken. Bovendien verwacht ik niet van al onze lezers de parate kennis van welk land Rutte premier is. Immers, er zijn ook Belgische lezers en weet jij de naam van de premier van België uit je hoofd ... ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door zonder.h op 20-05-2022 17:07 . Reden: Laat eigenlijk ook maar ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
arnoudwokke schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 06:51:
Dank voor je opmerking :)

Ja, ik snap dat het dubbelop voelt als je verder geen media leest die zich op Nederland en België richten, maar het is hier goede gewoonte om bij nieuws uit Nederland en België waar mogelijk dat in de kop duidelijk te maken. Bovendien verwacht ik niet van al onze lezers de parate kennis van welk land Rutte premier is. Immers, er zijn ook Belgische lezers en weet jij de naam van de premier van België uit je hoofd ... ;)?
Nee, maar als jullie het over Premier de Croo zouden hebben, zou ik er denk ik wel vanuit gaan dat het de Belgische is. Aangezien jullie je volgens zeggen op Nederland en België richten.

Het gaat er tenslotte om, dat je kan filteren of het bericht je interesseert, voordat je het opent. Dan zou "niet mijn premier, ken die man niet, gaat niet over België", toch voldoende zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Nee, want als je de naam niet kent zou iemand met die naam premier van elk land kunnen zijn dat een premier heeft - niet noodzakelijkerwijs België. En is het dus niet duidelijk in de kop waarover het artikel gaat. Dat is nu juist een vereiste voor koppen bij ons 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Maar bij elk ander land dan die 2 waar jullie je op richten, zou je het land erbij zetten :)
Ik vind het echt een beetje kinds overkomen. Maar goed, het is jullie feestje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
arnoudwokke schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 07:37:
Nee, want als je de naam niet kent zou iemand met die naam premier van elk land kunnen zijn dat een premier heeft - niet noodzakelijkerwijs België. En is het dus niet duidelijk in de kop waarover het artikel gaat. Dat is nu juist een vereiste voor koppen bij ons 🙂
Maar waarom bij een premier wel en bij bv een provider niet?

nieuws: Telenet test Docsis 4.0 en wil dit vanaf 2024 uitrollen in zijn netwerk
"Belgische provider Telenet"?

nieuws: Rabobank brengt Google Pay-ondersteuning uit en stopt 1 augustus met ...
"Nederlandse bank Rabobank"?

nieuws: Framework kondigt moederbordupgrade met 12e generatie Intel-cpu aan -...
Ik snap hier ook niet wie of wat framework is. Het is in de kop niet eens duidelijk of dat het een bedrijf is, of een principe, of een partij ..

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
@Eagle Creek

prima voorbeelden en bij Rabo en Telenet had het wat mij betreft heel goed wel genoemd kunnen worden. Zeker ook bij Framework kan een woord als 'laptopmaker' duidelijk maken wat het is is :)
Pagina: 1