Hallo, ik heb een vraag over het redden van computerbestanden:
Mijn zus vertelde over het volgende probleem met haar Lenovo Ideapad laptop:
De laptop start niet meer volledig op.
Hij gaat tot aan het ingeven van het wachtwoord en daarna blijft het een wacht symbool.
Het snoer van de voeding is nu ook wit terwijl het anders oranje of groen is.
Ik wou dat ik meer informatie had, maar ik kan pas op het eind van de maand naar de computer kijken omdat deze op een andere locatie is.
De computer is wel dagelijks nodig en ze overweegt om een nieuwe te kopen.
Er staat niet veel belangrijks op de Lenovo, maar 1 bestand op het bureaublad zou toch minstens gered moeten worden.
Is het mogelijk om de harde schijf of SSD uit de laptop te verwijderen, aan te sluiten op een andere computer als externe schijf en daarna de bestanden van haar bureaublad te redden?
Of is er nog hoop om de Lenovo laptop snel en eenvoudig operationeel te krijgen?
Computer:
Lenovo IdeaPad 310-15ISk
Model Name: 80 SM
Mijn zus vertelde over het volgende probleem met haar Lenovo Ideapad laptop:
De laptop start niet meer volledig op.
Hij gaat tot aan het ingeven van het wachtwoord en daarna blijft het een wacht symbool.
Het snoer van de voeding is nu ook wit terwijl het anders oranje of groen is.
Ik wou dat ik meer informatie had, maar ik kan pas op het eind van de maand naar de computer kijken omdat deze op een andere locatie is.
De computer is wel dagelijks nodig en ze overweegt om een nieuwe te kopen.
Er staat niet veel belangrijks op de Lenovo, maar 1 bestand op het bureaublad zou toch minstens gered moeten worden.
Is het mogelijk om de harde schijf of SSD uit de laptop te verwijderen, aan te sluiten op een andere computer als externe schijf en daarna de bestanden van haar bureaublad te redden?
Of is er nog hoop om de Lenovo laptop snel en eenvoudig operationeel te krijgen?
Computer:
Lenovo IdeaPad 310-15ISk
Model Name: 80 SM