Goedendag,
Ik zit een beetje met mn handen in het haar, 6 maanden geleden heb ik een MSI laptop aangeschaft bij
Nu heb ik de laptop retour gestuurd ter reparatie, echter geeft het service center aan dat de hdmi poort beschadigd is en schuift de schuld op mij af, het zou om een verbogen of kapot pinnetje gaan.
Kosten hiervoor 630,-, bijna net zoveel als de laptop zelf heeft gekost.
De laptop is op een nette manier gebruikt, heeft vooral stil gestaan en de hdmi kabel is slechts een aantal keer opnieuw geconnect, ook stopte deze ineens met werken terwijl de kabel er nog in zit.
Zijn er misschien mensen met soorgelijke ervaringen bij
Ik zat al te denken om voor 200 euro de consumentenbond te laten bemiddelen gezien dit onderhand een principekwestie begint te worden, maar liever niet natuurlijk.
Ik zit een beetje met mn handen in het haar, 6 maanden geleden heb ik een MSI laptop aangeschaft bij
Members only:
, van begin af aan was de batterij al extreem snel leeg en na 6 maanden begaf de Hdmi poort het.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nu heb ik de laptop retour gestuurd ter reparatie, echter geeft het service center aan dat de hdmi poort beschadigd is en schuift de schuld op mij af, het zou om een verbogen of kapot pinnetje gaan.
Kosten hiervoor 630,-, bijna net zoveel als de laptop zelf heeft gekost.
De laptop is op een nette manier gebruikt, heeft vooral stil gestaan en de hdmi kabel is slechts een aantal keer opnieuw geconnect, ook stopte deze ineens met werken terwijl de kabel er nog in zit.
Members only:
beschuldigt me van het verkeerd aansluiten van een hdmi kabel, maar tenzij ik deze er in heb gehamerd zie ik niet hoe dat kan gebeuren, ook is er niets vreemd met de desbetreffende kabel aan de hand wat schade veroorzaakt zou kunnen hebben, het hele verhaaltje stinkt aan alle kanten, bij normaal gebruik mag ik toch verwachten dat zo'n poort het niet na een half jaar begeeft.
Inloggen
Zijn er misschien mensen met soorgelijke ervaringen bij
Members only:
of een andere webshop, heb ik rechten of zijn er artikelen die ik wellicht kan quoten om ze alsnog over te halen garantie te verlenen?
Inloggen
Ik zat al te denken om voor 200 euro de consumentenbond te laten bemiddelen gezien dit onderhand een principekwestie begint te worden, maar liever niet natuurlijk.
[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 19-05-2022 16:48 ]