Eenmalig printen voorblad in mailmerge bestand

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deburgerking
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-05-2022
Beste mensen,

Voor mijn werk heb ik een mailmerge bestand gemaakt, die met excel gekoppeld is.
Per pagina staat hierop de informatie die nodig is.
Het samenvoegen en printen werkt als een tierelier.

Echter....

Het totale document bestaat uit ca. 95 bladzijden met informatie die middels mailmerge worden gegenereerd. So far, so good...
Ik zou de 1e drie bladzijden echter graag éénmalig printen/tonen (voorbladen met oa. een index) en de mailmerge pagina's erachter laten plaats vinden.

Nu worden de voorbladen bij iedere geprinte pagina opnieuw herhaald en dat is niet de bedoeling.
Het document zou dus als resultaat moeten geven een eenmalig voorblad met index (heb ik handmatig gemaakt) met daarna de mailmerge pagina's.

Kan iemand mij verder helpen hoe ik dat zou moeten doen?
VBA daar heb ik weinig kaas van gegeten als dat de oplossing is, maar als het moet ga ik dat uiteraard proberen. Maar ik hoop stiekem dat het eenvoudiger kan ;)

Ben benieuwd naar jullie tips en reacties.

Beste antwoord (via deburgerking op 25-05-2022 10:09)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Simpelste: print die drie separaat uit.

Als dat om een reden geen optie is, je kunt desnoods achteraf misschien aangeven dat je blz 1 t/m 95 van sectie 1, 4 t/m 95 van sectie 2, etc wilt printen. Maar dat is meer werk dan het voorblad in een separaat document te zetten.

Edit: de index kan je alsnog in een los 'master' document laten genereren.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2022 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Simpelste: print die drie separaat uit.

Als dat om een reden geen optie is, je kunt desnoods achteraf misschien aangeven dat je blz 1 t/m 95 van sectie 1, 4 t/m 95 van sectie 2, etc wilt printen. Maar dat is meer werk dan het voorblad in een separaat document te zetten.

Edit: de index kan je alsnog in een los 'master' document laten genereren.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2022 15:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)