Optie discussieertopic verdwijnt na preview bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Als ik wil reageren op Het grote grappige plaatjes topic Editie 2022! heb ik de optie om de post rechtstreeks in Het "discussieer hier over grappige plaatjes topic" deel 2 te zetten ("Verstuur" | "Plaats in discussietopic" | "Toon voorbeeld"). Als ik mijn bericht echter eerst bekijk met "Toon voorbeeld", krijg ik daarna niet meer de button "Plaats in discussietopic". Kan die ook daar toegevoegd worden?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:50

dragonhaertt

@_'.'

Is dit misschien een custom CSS?
Of bekijk je het op een ander apparaat? Ik krijg die hele knop niet te zien.
In de topicwarning staat wel een link naar het discussietopic.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:40

Reinier

\o/

dragonhaertt schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:42:
Is dit misschien een custom CSS?
Of bekijk je het op een ander apparaat? Ik krijg die hele knop niet te zien.
In de topicwarning staat wel een link naar het discussietopic.
Knop staat alleen op de reactie-pagina (https://gathering.tweaker...insert_message/2108064/49), niet in de quick reply en niet in de preview.

Los daarvan zou je verwachten dat de topic warning er ook altijd staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 09:00

crisp

Devver

Pixelated

Dat is een stukje script dat onderdeel is van de topicwarning, en daardoor wordt hij ook niet uitgevoerd bij 'Toon voorbeeld' want daar tonen we de topicwarning niet.

Dit is dus geen integraal onderdeel van onze eigen code, en lijkt me ook niet te fixen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:15:
Dat is een stukje script dat onderdeel is van de topicwarning, en daardoor wordt hij ook niet uitgevoerd bij 'Toon voorbeeld' want daar tonen we de topicwarning niet.

Dit is dus geen integraal onderdeel van onze eigen code, en lijkt me ook niet te fixen...
Ah, het komt uit de topic warning, dat verklaart! Dank voor je reactie en verduidelijking!

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:50

dragonhaertt

@_'.'

Is er een (goede) reden om de topicwarning niet te laten zien bij 'Toon voorbeeld'?
Het lijkt me logisch dat de topicwarning daar ook te zien is.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

dragonhaertt schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 14:34:
[...]

Is er een (goede) reden om de topicwarning niet te laten zien bij 'Toon voorbeeld'?
Het lijkt me logisch dat de topicwarning daar ook te zien is.
Het is door @.oisyn gemaakt, heb ik ooit eens begrepen. En omdat hij geen Tweakers Developer is, kon hij deze Javascript-feature blijkbaar enkel kwijt via de topicwarning (waarmee crew soms leuke HTML-efffecten aan een topic hangen, met name in de HK :P).
Misschien weet hij een oplossing? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 19-05-2022 14:47 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10 13:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je kunt het fixen door de topicwaarschuwing ook bij de 'toon voorbeeld'-pagina te tonen :P.
Wat we wel kunnen doen is de juiste URL genereren voor toon voorbeeld. De "plaats in discussietopic" verdwijnt dan, maar vanaf dat moment denkt de pagina dat hij al in het discussietopic reageert. Toon voorbeeld POST immers naar insert_message/<topic_id>. Maar dan moet je dus ook twee 'toon voorbeeld' knoppen hebben.

Een ander issue is dat de plaatjeschecker roet in het eten gooit. Als je een post maakt met een plaatje erin dat gecheckt wordt, dan submit ie alsnog naar het originele topic. Daar zou ik evt wel een oplossing voor kunnen maken.

Een ander UX ding is dat men meestal vergeet op de goede knop te drukken :Y). Ik snap dat wel, je quote iemand met het idee om te reageren in het discussietopic, dan typ je je reactie, en uit automatisme druk je op "plaats reactie". Het is wellicht handiger om bovenaan een vinkje oid te plaatsen waarbij je aangeeft dat je wil reageren in het discussietopic. Dan heb je ook gewoon maar 1 plaats knop, en 1 toon voorbeeld knop.

[ Voor 65% gewijzigd door .oisyn op 19-05-2022 15:17 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 09:00

crisp

Devver

Pixelated

.oisyn schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 15:11:
[...]

Je kunt het fixen door de topicwaarschuwing ook bij de 'toon voorbeeld'-pagina te tonen :P.
Tsja, maar daar zie ik de meerwaarde dan weer niet van in (je hebt hem dan immers al gezien) ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1