[NGC] Zelda & Mario Sunshine

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Die gasten daar bij Nintendo zouden eens wat anders moeten bedenken dan alleen maar Mario en Zelda. Dat is ook een van de redenen dat ik dus NIET zo'n Gamecube hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32
maar dat is mijn vraag helemaal niet... mijn vraag is WAT vinden jullie van Zelda / Mario zoals ze d'r nu uitzien... laat dit geen discussie worden over welke console je nou gaat halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik zeg ook in eerste instantie dat Mario en Zelda uitgekauwde games zijn, en dat ze eens met iets origineels op de proppen zouden moeten komen. Dat is mijn mening over 'de nieuwe' Mario en Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
je bedoelt games als Pikmin en Animal forrest ?
volgens mij komen d'r redelijk orginele games uit tegenwoordig zo niet op het gebied van graphix dan
wel op het gebied van gameplay enz... bovendien
is voor mij het verhaal achter de game veel belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:50
Wat vind ik van de nieuwe graphics.. sja .. Het was eerst toch zo dat Nintendo van z'n kiddy imago af wou? naja hiermee vind ik het tegendeel toch wel bewezen. Als je een geweldig project ('oude' Zelda) stopzet omdat het misschien te eng is voor kleine kinderen, houdt je echt geen rekening met de oudere NGC'ers. Erg jammer, want die oude Zelda zag er echt heel gelikt uit. Mario ziet er volgens mij (op de achtergronden na) nog bijna hetzelfde uit als de N64 versie. Ongetwijfeld met wat meer lichteffecten e.d., maar weinig verfrissends (heb nog geen nieuwe sprongen oid gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics zijn maar een deel van een spel.
Nintendo games zoals Mario en Zelda zijn volgens mij zo populair door de simpele en toch sterke gameplay.

Ik moet toegeven dat de nieuwe Mario qua looks niet veel afwijkt van de N64 versie, maar qua gameplay ontzettned simpel lijkt te spelen: ben benieuwd.

De nieuwe Zelda is verrassend: geheel afwijkend van de N64 versies. Ben erg benieuwd naar deze versie.

Nog even geduld tot beide games worden gereviewd. Daarna zal ik alsnog miojn eigen mening vormen door de games te spelen.

Gamecube staat wel hoog op mijn verlanglijst, net zoals de Playstation 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah ik moet zeggen dat ik na het zien van de screenshots van Zelda aardig teleurgesteld was.
Maar toen ik het filmpje zag is die mening wel veranderd. Het ziet er eigenlijk bijzonder goed uit en vooral de animaties zijn _zeer_ indrukwekkend.

Dus dat zal wel goedkomen :)

Nieuwe mario heb ik nog niets van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tis ook nooit goed. Nintendo moest eens niet met Mario en Zelda komen @#$@ dat zou lekker zijn.

Anyway, over Mario heeft Miyamoto dit gezegd:

1) Het is in een zeer vroeg stadium.
2) Als "placeholder" veel van de textures van SM64 gebruikt
3) Expres geen nieuwe gameplay laten zien omdat ie niet zo blij was met het massale kopiëren van SM64 ideeën.

Wat mij betreft ziet het er weer ouderwets fun uit, kan niet wachten!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=211081/1/25]

btw, Nintendo is juist superslim bezig. De GC verkoop in het begin sowieso altijd goed (trouwe fans kopen hem toch)
De echte strijd vind pas plaats een half jaar NA de launch en juist op dat moment komt Nintendo met haar toppers aanzetten, namelijk Mario en Zelda..

enne voor iedereen: Eerst spelen, dan beoordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zaterdag 25 augustus 2001 12:18 schreef deviln het volgende:
Die gasten daar bij Nintendo zouden eens wat anders moeten bedenken dan alleen maar Mario en Zelda. Dat is ook een van de redenen dat ik dus NIET zo'n Gamecube hoef.
Noem jij dan eens een developer die altijd vernieuwende games uitbrengt.Juist ja geen een die dat doet.
Een paar voorbeelden.
-Final Fantasy straks al het 10e deel en toch nog steeds hetzelfde basisconcept .
-Megaman/Rockman volgens mij het meest uigebracht op alle consoles.
-F1/race/kartgames ook bijna allemaal hetzelfde op de gameplay na dan
-soccer/basket/en andere sportgames ook allemaal weinig vernieuwend(laatste die ik orgineel vodt was WaveRace)
-FPS afgezien van een goed verhaal en andere gameplay/modes
ook allemaal veel van hetzelfde

Nou moet je niet denken dat ik een spelletjeshater ben ofzo
Ik speel veel van dit soort spelletjes met veel plezier,maar om daarvoor een console af te kraken vind ik gewoon zielig.

Want wat was:
-Sega zonder Sonic
-Nintendo zonder Mario en Zelda
-Sony zonder Gran Turismo

Einde van m'n pleidooi.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
en vreemd genoeg sta ik voor elk vervolg weer te springen... nix leuker dan een nieuwe zelda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Zelda is op de N64 veel 'realistischer' geworden, iets wat ik persoonlijk jammer vind. De puzzeltjes van de oude Zelda's (NES/SNES) en die van de 4 Gameboyspellen waren ook leuker IMO.

Nu gaan ze de plaatjes minder realistisch maken.. vind ik op zich niet erg, als de gameplay maar goed is.
Alleen is het jammer dat ze niets gaan doen met die Zelda waar ze op E3 en eerder :9~ filmpjes van hadden laten zien..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Mario ziet er wel :9~ uit, beetje verbeterde versie van die op de N64..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download hier het e3 filmpje van zelda op de errrr Nintendo64!

http://www.onr.com/user/dje1/downloads/3.avi

Ga deze dan vergelijken met de GC versie en wat zie je?

De GC versie ziet er veeeeeeel beter uit (eerste trailer) en we weten allemaal hoe OoT er uiteindelijk uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 25 augustus 2001 17:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want wat was:
-Sega zonder Sonic
-Nintendo zonder Mario en Zelda
-Sony zonder Gran Turismo

Einde van m'n pleidooi.
edit
-sony zonder Final Fantasy

want Gran Turismo is niet zo bekend op de psx hoor

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario sunshine ziet er best cool uit.

Zelda... ai... ziet helemaal f*cked up. Die cartoon style is vreselijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
Op zondag 26 augustus 2001 00:09 schreef ds het volgende:
Download hier het e3 filmpje van zelda op de errrr Nintendo64!

http://www.onr.com/user/dje1/downloads/3.avi

Ga deze dan vergelijken met de GC versie en wat zie je?

De GC versie ziet er veeeeeeel beter uit (eerste trailer) en we weten allemaal hoe OoT er uiteindelijk uitzag.
mja dat mocht je ook wel verw8en met zo'n console... d'r mocht wel wat verbetering in zitten... maar je hebt gelijk... de filmpjes van de nieuwe zelda zijn in het stadium waar het door jouw geplaatste filmpje ook zit ... d'r wordt nog een hele hoop veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Geweldig!
Alleen het hoofd van Zelda ziet er niet uit, net een bal..

Voorderest vind ik het er beter uit zien als Zelda64, waar ik de graphics eigenlijk niet zo geweldig vond, net als de gameplay.. Zelda op de SNES, GB, speelde veel lekkerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

OMG!, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, WAT DE NEUK HEBBEN ZE MET LINK GEDAAN!, hij ziet er fuckin' uit als steve urkel. Oh man o man, ik schrap meteen GC van m'n verlanglijst af als ze zulke zelda's gaan uitbregen op de GC. My god, wat een f*cked up mess. Waarom zijn ze (&%@*&# niet gebleven met de oude stijl? die van dat OMFG gaaf filmpje tussen link & gannon? die was echt werkelijk om te kwijlen, maar dit... dit is gewoon angstaanjagend... 'k denk juist dat kinderen HIER nachtmerries van krijgen, bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario ziet er wel leuk uit maar ik houd niet zo van die 3D-
platformcrap (2D roeleert! :) )

En dan Zelda, tja... zelda is altijd voor een iets ouder publiek geweest dus vind ik het niet zo'n goede zet om een soort superkleuter neer te zetten >:) Maar ja het ziet er wel goed uit en gameplaymatig zal het ook allemaal wel goed komen. Toch jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zondag 26 augustus 2001 08:27 schreef Bass64 het volgende:

[..]

edit
-sony zonder Final Fantasy

want Gran Turismo is niet zo bekend op de psx hoor
Nee maar GT wort wel gemaakt door een in-house developer van sony en square is een third party developer.
En bovendien verschenen de eerste FF's voor de nes en de snes.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 11:59 schreef prototype het volgende:
OMG!, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, WAT DE NEUK HEBBEN ZE MET LINK GEDAAN!, hij ziet er fuckin' uit als steve urkel. Oh man o man, ik schrap meteen GC van m'n verlanglijst af als ze zulke zelda's gaan uitbregen op de GC. My god, wat een f*cked up mess. Waarom zijn ze (&%@*&# niet gebleven met de oude stijl? die van dat OMFG gaaf filmpje tussen link & gannon? die was echt werkelijk om te kwijlen, maar dit... dit is gewoon angstaanjagend... 'k denk juist dat kinderen HIER nachtmerries van krijgen, bah :(
Word up :( beter gaan ze het spel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Haha zo reageerde ik eerst ook, geloof me dat gevoel gaat weg ;) Alleen mogen ze Link zn uiterlijk wel een beetje tweaken maar dat zal wel gebeuren, ziet er nu uit als een meisje :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja natuurlijk zal de gameplay wel goed blijven en de verhaal... maar ik wil geen verhaal spelen waar een kanker lelijke kop in voor komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik vind Zelda iig vies tegenvallen, het lijkt helemaal nergens naar. Mario is wel ok. Ik heb alleen nog niks gezien dat het kopen van een NGC rechtvaardigt.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Dus je hebt nog geen Metroid Prime gezien??

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 20:55 schreef Countach het volgende:
Ik vind Zelda iig vies tegenvallen, het lijkt helemaal nergens naar. Mario is wel ok. Ik heb alleen nog niks gezien dat het kopen van een NGC rechtvaardigt.
Nogmaals, er zijn meer developers dan alleen Nintendo... *diepe zucht*

Eternal Darkness (63 mb)
Star Fox Adventures: Dinosaur Planet (11mb)
Wave Race: Blue Storm (3.5 mb) (geen trailer)
Metroid Prime (2.0 mb)
Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II (3.5 mb) (geen trailer)
Batman: Dark Tomorrow (7.7 mb)
Super Smash Brothers: Melee (6.0 mb)
Luigi's Mansion (3.5 mb)

+ de talloze sport spellen die ik nu niet opnoem, alle bovenstaande filmpjes zijn de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

inXs

known as inXs

kunnen we deze weer ff opstarten, ik hoor namelijk her en der dat er 2 versies zijn(in de stijl van t eertse filmpje en de stijl van het 2e filmpje)
lijkt me erg vet

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:17
Mja, doe maar even hier: [topic=487504/1/250]

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.