(Oude) Nokia 301

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:09
Artikel: nieuws: Wat klopt er van het verhaal over sms'jes op de oude Nokia van premie...

@arnoudwokke Ik las net het artikel over de Nokia 301.
Ik heb er hier nog 1 liggen welke niet op de laatste versie van Nokia S40 draait, mocht het nuttig zijn voor verder onderzoek dan ben ik bereid om deze in bruikleen uit te geven.

[ Voor 23% gewijzigd door D_Jeff op 19-05-2022 12:35 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
Oeh, thanks! Ik zie daar voorlopig geen reden voor (ik denk dat deze kwestie na vandaag af is en volgende week is er weer een nieuwe politieke rel), maar als als dit politiek blijft spelen, lijkt me dat zeker interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorhout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 09:04
Het zou kunnen dat Rutte de ervaring had met voorlopers van zijn telefoon dat die trager werden als er veel berichten op werden bewaard. Dat hoeft objectief gezien niet eens juist te zijn, het kan ook alleen een gevoel zijn. In ieder geval meende hij dat hij de Nokia 301 kon versnellen door berichten te verwijderen. Achteraf gezien was het natuurlijk beter geweest om een moderner toestel te gebruiken, maar Rutte is kennelijk geen tweaker. Veel mensen die niet meegaan met de techniek hebben last van koudwatervrees als het om vernieuwing van hun apparaten gaat. Opzet lijkt niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polydeukes
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-09 12:37
@arnoudwokke
Onder de eerste foto van onze premier staat als onderschrift
Premier Rutte bekijkt berichten in de Tweede Kamer
Op de tweede foto zie je 2 toestellen voor hem liggen: de Nokia in kwestie (zonder hoesje) en nog een andere telefoon in een hoesje (waarschijnlijk een iPhone)

Afgaande op deze tweede foto, heeft de premier op de eerste foto dus niet zijn Nokia vast, maar zijn smartphone/iphone. Als zijn verhaal consequent is, is hij op die eerste foto dus niet bezig met het lezen van berichten (SMS), maar het lezen van nieuws (volgens zijn eigen woorden althans).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
@Polydeukes ha scherp! Ik heb het even veranderd in het bijschrift, dank je wel!