Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo te zien is het een kwestie van meten binnen/buiten.
Als de unit toegankelijk is dan is loskoppelen van slangen niet nodig.
Multimeter zou de truc moeten doen.
Als de unit vervangen moet worden, dan heb je speciaal gereedschap.
Dat zou ik persoonlijk niet doen. (vacuum, solderen, etc etc etc)
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Nee dat mag niet. Je kunt met een inbussleutel de buitenkoppelingen wel dichtdraaien, maar het koelmiddel dat in het leidingwerk zit mag niet ontsnappen aan de buitenlucht. Een F-Gassen gecertificeerd bedrijf moet het koelmiddel eruit pompen en afkoppelen. Daarna mag je er zelf mee doen wat je wil.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dat is nog de moeite waard. Stroom afsluiten en kijken of de front-kap er af kan. Denk dat het een kouwe kermis wordtraymondw schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:55:
Zo te zien is het een kwestie van meten binnen/buiten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zoiets dacht ik al. Die gasten vragen nu wel de hoofdprijs. Had er net 1 aan de lijn die zei dat ie enkel komt als die een nieuwe airco kan installerenDexterDee schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:57:
Nee dat mag niet. Je kunt met een inbussleutel de buitenkoppelingen wel dichtdraaien, maar het koelmiddel dat in het leidingwerk zit mag niet ontsnappen aan de buitenlucht. Een F-Gassen gecertificeerd bedrijf moet het koelmiddel eruit pompen en afkoppelen. Daarna mag je er zelf mee doen wat je wil.

@MrVegeta Het is helaas niet de bedoeling advies te vragen of te helpen bij het uitvoeren van handelingen die door een erkende F-gassen gecertificeerde installateur moet gebeuren. Daarom gaat dit topic op slot.
Select * from fish
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.