Gmail - geantwoord op mail, maar niet zichtbaar in inbox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
Mijn vraag
er komt een mail binnen, ik antwoord daarop en de ingekomen email staat nog in de inbox. Je ziet wel het pijltje dat erop geantwoord is (naast de naam van de verzender), maar in de gesplitste weergave zie je alleen de binnen gekomen mail en niet mijn antwoord erop. Ik wil eigenlijk mijn verzonden mail zien bovenaan het gesprek. (in Outlook is dit eenvoudig in te stellen maar hier lukt het mij niet). Dus stel ik wil nog een mail erachteraan sturen, dat je dus gewoon op reply kan klikken en dat mijn verzonden mail bovenaan staat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gmail, in google Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- instellingen van Gmail doorlopen en gegoogled

Iemand enige idee hoe ik dit kan instellen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:10

Ypho

Allround Nerd

Ik ben zelf niet bekend met Gmail, danwel Gmail in de browser. Ik heb ooit zoiets gehad met mail op mijn Macbook, daar heette het iets als "conversaties" meen ik. Wellicht dat deze term ergens in Gmail gebruikt wordt voor hetzelfde idee.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit niet Mac specifiek is, is Client software algemeen een betere plek hiervoor :)

MS > CSA

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:57

g0tanks

Moderator CSA
Ypho schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:51:
Ik ben zelf niet bekend met Gmail, danwel Gmail in de browser. Ik heb ooit zoiets gehad met mail op mijn Macbook, daar heette het iets als "conversaties" meen ik. Wellicht dat deze term ergens in Gmail gebruikt wordt voor hetzelfde idee.
Ik zou inderdaad als eerste kijken of conversaties aan staan: https://support.cloudhq.n...d-conversations-in-gmail/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
die staat gelukkig uit, want dat is een ramp met Gmail vind ik. Ik verstuur af en toe emails met hetzelfde onderwerp naar andere ontvangers, wanneer er dan geantwoord wordt, maakt Gmail er 1 gesprek van en heb je totaal geen overzicht.
Maar je idee zit zeker in de juiste richting, want wanneer je dat aanzet en je selecteert de email in je inbox, zie je ook of er wat er reeds op gereageerd is.
Ik hoop alleen dat er een betere optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:49
Ben1987 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:54:
die staat gelukkig uit, want dat is een ramp met Gmail vind ik. Ik verstuur af en toe emails met hetzelfde onderwerp naar andere ontvangers, wanneer er dan geantwoord wordt, maakt Gmail er 1 gesprek van en heb je totaal geen overzicht.
Maar je idee zit zeker in de juiste richting, want wanneer je dat aanzet en je selecteert de email in je inbox, zie je ook of er wat er reeds op gereageerd is.
Ik hoop alleen dat er een betere optie is.
Tja, conversaties uit betekend ook dat er geen verzonden berichten worden weergeven in je inbox.
Daar zijn geen andere opties voor, dus je zal een keuze moeten maken wat je belangrijker vind.
Pagina: 1