Toon posts:

Nieuwe Logitech Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta dus voor een dillema ik zou hem dolgraag kopen maar hij kost natuurlijk veel geld, ik zou dan ook mijn huidige desktop willen verkopen en ik kan er nog aardig wat voor krijgen ik werk nu met een microsoft internet keyboard pro en een explorer muis deze laatste is vooral belangrijk omdat ik een fervent gamer ben en daartoe mijn prestaties in het game ook belangrijk zijn (UT). Gaat die nieuwe muis die cordless is ook goed voor te gamen? Ik hoop dat er iemand van jullie de set al heeft en er iets over kan vertellen!
thx!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Ik vind die nieuwe desktop er erg cool uitzien.

Alleen die muis hoef ik er zeker niet bij.

Dat ding werkt niet naar behoren in games e.d., als je de muis naar rechts beweegt gaat ie een beetje erg naar boven ipv recht horizontaal.
Dit heb ik gehoort van meerdere gebruikers van de cordless optical muis.

Die 299,- ongeveer heb ik niet over voor alleen het toetsenbord, van mij mogen ze het toetsenbord ook los gaan verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
ja het liefst zou ik het keyboard alleen willen maar ja gaan ze dat ook effectief verkopen?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ja, dat doen ze toch ook met de oude pakket..., je kan bijna overal wel die toetsenbord los vinden..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 12:35 schreef Kev0867 het volgende:
ja, dat doen ze toch ook met de oude pakket..., je kan bijna overal wel die toetsenbord los vinden..
ah? hier in België vind ik precies geen winkel die dat toetsenbord van een vorige cordless desktop appart verkoopt... :'(