Uitlijning Outlook handtekening in tabel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 11:19
Ik heb op mijn werk een outlook handtekening die volledig in een tabel staat.
Op zich mooi voor de uitlijning van de handtekening zelf, maar de uitlijning met de e-mail tekst krijg ik niet goed voor elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jd6p--NJFqma2TbY8FCJ9sRpJqk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p1PT5tBN3G8z7Ppg0UIM8h7x.png?f=user_large

hier de signature met zichtbare borders:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6wsJXYWWFTwpRblCiXRYa0e8zw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iofO6EzskxVcaii186ZzEq1N.png?f=user_large

Zoals je kan zien staat de tekst in de tabel iets meer naar rechts dan de tekst zelf.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 18% gewijzigd door kuwerti op 19-05-2022 06:59 ]

Beste antwoord (via kuwerti op 19-05-2022 08:11)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 13:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tabelmarge binnen de cel op 0 zetten? Dit kan in Word iig wel, maar ik heb dit nooit in Outlook handtekening geprobeerd.

edit: ik zie hier in Outlook 365 in ieder geval geen mogelijkheden voor, maar je zou kunnen proberen de tabel te bewerken in Word, en deze dan te kopiëren/plakken naar Outlook.

edit2: dit lijkt te werken, zie onderstaand plaatje:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c4xRYcCqMwc16nAu-2h6Le3ZDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HmvyanUSsUe1x06zX92X3SlB.png?f=fotoalbum_large

Ik heb je tabel snel overgetypt in Word (rechtsboven), die gekopieerd en vervolgens er gelijk onder geplakt. Bij de onderste tabel heb ik Tabeleigenschappen - cel - opties - celmarges op 0 gezet (was 0,19). Dat levert de tabel rechtsonder op. Die heb ik gekopieer/geplakt naar een nieuwe Outlook handtekening (zie links).
Hier staat hij nog met tabelranden, maar die kon je al verwijderen zag ik 8)

[ Voor 99% gewijzigd door gwystyl op 19-05-2022 07:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 13:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tabelmarge binnen de cel op 0 zetten? Dit kan in Word iig wel, maar ik heb dit nooit in Outlook handtekening geprobeerd.

edit: ik zie hier in Outlook 365 in ieder geval geen mogelijkheden voor, maar je zou kunnen proberen de tabel te bewerken in Word, en deze dan te kopiëren/plakken naar Outlook.

edit2: dit lijkt te werken, zie onderstaand plaatje:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c4xRYcCqMwc16nAu-2h6Le3ZDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HmvyanUSsUe1x06zX92X3SlB.png?f=fotoalbum_large

Ik heb je tabel snel overgetypt in Word (rechtsboven), die gekopieerd en vervolgens er gelijk onder geplakt. Bij de onderste tabel heb ik Tabeleigenschappen - cel - opties - celmarges op 0 gezet (was 0,19). Dat levert de tabel rechtsonder op. Die heb ik gekopieer/geplakt naar een nieuwe Outlook handtekening (zie links).

[ Voor 99% gewijzigd door gwystyl op 19-05-2022 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-06 11:19
gwystyl schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:41:

edit2: dit lijkt te werken, zie onderstaand plaatje:[Afbeelding]

Ha geweldig!!! Dat ik daar niet opgekomen ben. Super bedankt. top!! _/-\o_