Bericht in groep niet afgeleverd, terwijl er 2 grijze vinkje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeltje!
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik heb een bericht in een Whatsapp groep geplaatst. Nu zie ik 2 grijze vinkjes bij afgeleverd, ECHTER 1 blijft op resterend staan. Er staat geen naam bij, terwijl deze persoon wel in mijn contactenlijst staat. Vreemd.

Hoe kan dit? Deze persoon heeft internet en deze ongetwijfeld aan.
Nu wil ik graag weten of deze persoon mij geblokkeerd heeft (om gevoelige redenen ga ik dat niet vragen) , of kan er een andere reden zijn? Bijvoorbeeld omdat deze persoon vinkjes heeft uitgezet?

...

...

[ Voor 0% gewijzigd door Regeltje! op 18-05-2022 15:01 . Reden: kleine tekst aaanpassing ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:04
Welkom op tweakers.

Wat heb je zelf al gevonden? Op de website van whatsapp zelf bijvoorbeeld:
https://faq.whatsapp.com/...ow-to-check-read-receipts
Als je geen twee blauwe vinkjes, een blauwe microfoon of een label Geopend ziet naast je verzonden bericht of spraakbericht, kan dit de volgende oorzaken hebben:

Jij of je ontvanger hebben de leesbewijzen uitgeschakeld in de privacyinstellingen.
De ontvanger heeft je mogelijk geblokkeerd.
De ontvanger heeft jullie chat mogelijk nog niet geopend.
Er is een probleem met je netwerk of dat van de ontvanger.

[ Voor 55% gewijzigd door HenkEisDS op 18-05-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeltje!
Deze heb ik gechecked idd. Heb niet een passend antwoord gevonden. Ik heb leesbewijzen aan staan.
De 2 grijze vinkjes geven aan dat bericht is afgeleverd aan allen in de groep, behalve 1 die op resterend staat, Er staat geen naam bij, terwijl deze wel in mijn contactenlijst staat. De persoon in kwestie heeft telefoon altijd wel aan ik vermoed (bericht is al enige dagen geleden verzonden) nu dat deze persoon me geblokkeerd heeft, zodat resterend blijft staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Aangezien je 'om gevoelige redenen' er niet om wilt vragen bij diegene, zou ik er maar vanuit gaan dat 'ie je inderdaad geblokkeerd heeft.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Heeftie niet gewoon de groep gemute ?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeltje!
BCC schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 15:59:
Heeftie niet gewoon de groep gemute ?
goede vraag...onbekend, ik vraag me af als iemand de groep gemute heeft, wat dat inhoud voor aflever berichtstatus en waarom er geen naam bij staat

[ Voor 0% gewijzigd door Regeltje! op 18-05-2022 16:09 . Reden: kleine tekst aanpassing ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Regeltje! schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:09:
[...]

goede vraag...onbekend, ik vraag me af als iemand de groep gemute heeft, wat dat inhoud voor aflever berichtstatus en waarom er geen naam bij staat
Wel of niet gemute maakt niet uit voor de vinkjes. De grijze vinkjes geven aan dat het bericht afgeleverd is bij iedereen waarbij dat gaat gebeuren. Als het dus 2 grijze vinkjes zijn kan je ervan uit gaan dat je geblokkeerd bent bij de overige ontvangers. Bij resterend staat nooit een naam/nummer voor zover ik mij herinner.

[ Voor 6% gewijzigd door xh3adshotx op 18-05-2022 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Slechts 3 mogelijkheden:

1. Desbetreffende persoon heeft momenteel internet uit staan

2. Je bent geblokkeerd

3. Bug in Whatsapp (0.00001% kans)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
stin00 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:17:
Slechts 3 mogelijkheden:

1. Desbetreffende persoon heeft momenteel internet uit staan

2. Je bent geblokkeerd

3. Bug in Whatsapp (0.00001% kans)
Als iemand internet uit heeft staan zie je 1 grijsvinkje tot het afgeleverd is bij de betreffende gebruiker.
Pagina: 1