My cloud en VLC

Pagina: 1
Acties:

• Patrick52
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-05-2022
Hallo,
Sinds kort heb ik een my cloud home(6tb). Ik heb daar films en series op gezet. Met mijn vorige my cloud keek ik via VLC de bestanden die op de my cloud stonden. Nu met de nieuwe kan ik schijnbaar alleen via Plex de bestanden afspelen. Dat doet het ook, maar de ene keer goed en de andere keer erg stotterend. Ik wil gewoon weer via de VLC speler afspelen, maar krijg dan alleen twee mappen te zien, public en timemachinebackup. In beide mappen staat dan niks. En als ik via Plex aangeef dat ik via VLC de film of serie wil afspelen dan heb ik geen geluid op tv. Ik snap er niks meer van

Groetjes,
Patrick

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:15
Klinkt als een rechten dingetje.
Kijk eens of de rechten op de mappen goed staan zodat VLC erbij kan.

En wat gebeurd er als je vanaf je windows machine naar de map gaat en dan VLC het bestand laat openen?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Patrick52
Hoe krijg ik die rechten goed zodat VLC erbij kan?

• Patrick52
Ik heb trouwens VLC op mijn mediaspeler

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Patrick52 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 16:33:
Hoe krijg ik die rechten goed zodat VLC erbij kan?
Handleiding lezen van de My Cloud. Ding zal een web interface of software hebben waarmee je dat soort dingen instelt. Anno 2022 is mappen openzetten voor alles en iedereen (gelukkig) niet meer standaard.

Je zult gebruikersnaam en wachtwoord voor een gebruiker met rechten op de map moeten invoeren voor het koppelen van de gedeelde mappen en dan kun je van daaruit verder. VLC zou dat moeten ondersteunen.

I reject your reality and substitute my own

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

Marc H

- - Is wakker - -

Dan had je geen mycloud moeten kopen maar een gewone nas.

https://tweakers.net/netw...oud-home_p719999/reviews/

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Pagina: 1