Mini Electric levertijden

Pagina: 1
Acties:

• Dutch PCBuilds
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-11 18:25
Hoe zijn jullie ervaringen met levertijden van de Mini Electric?

Zelf heb ik 22 januari 2022 getekend. In eerste instantie zei de verkoper levertijd medio april (2022), onlangs contact gehad met nu een verwachte levering in week 31 (eerste week van augustus 2022).

Besteld bij Story Mini in Nijmegen.

edit: levering was net voor week 31 uitgesteld tot week 38.

Contact met de dealer gehad en 24 september krijg ik nu mijn Mini.

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch PCBuilds op 19-09-2022 07:27 ]

Verwijderd

Voor iedereen die ook geen zin heeft om de kalender te pakken omdat je tussen maand en week schakelt en weeknummers geen dagelijkse koek zijn voor 90% van de mensheid: Begin augustus. 4 maanden vertraging.

Mini komt van BMW toch. Zou daar de levertijden eens checken. Zal wel vergelijkbaar zijn. Bij Mercedes zit je makkelijk over een jaar heen.

• Dutch PCBuilds
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-11 18:25
Tekst even aangepast.

Mini is inderdaad van BMW, maar wordt deels gebouwd in Nederland, dus weet zelf ook niet of dat iets veranderd aan de levertijden ten opzichte van de daadwerkelijke BMW's.

• Zoefjee
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-11 21:52
Begin maart besteld, begin oktober verwachte levering.

• Okki64
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14-10-2022
Januari dit jaar 2 mini's besteld. Identiek alleen dekkleur is anders voor de rest precies hetzelfde.
1 is er medio maart geleverd de andere wordt naar verwachting begin oktober geleverd. Heb er weinig vertrouwen in maar wacht maar rustig af. Bizarre is dat bestelde model niet meer gemaakt wordt en dat we genoodzaakt zijn om aangepast pakket af te nemen.